|
Må slettes. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2017 kl. 10:17 |
Nu har min gamle forstærker stået stille i ½ år da jeg har købt ny, så nu vil jeg prøve at se om andre kan få glæde af den. Årsagen til udskiftningen var udfaldt i billedet, som kommer igen ved sluk/tænd af forstærkeren. Det er formentlig symptomer modsvarende de generelle onkyo problemer, men jeg ved ikke mere end det. Jeg er 2. ejer af den og den har desværre et par knubs ifbm. flytning, men ikke andet. Der medfølger receiver, fjernbetjening, manualer og mikrofon til opsætning. NB! Det er altså muligt at få billede på den som den er nu, men der er ingen garanti for hvad der sker på sigt! Det er prisen efter min mening rettet til efter. Pris: 300 kr. Kun afhentning. Befinder sig i 6710, Esbjerg V. Redigeret af larsen_mgeic - 01-Marts-2017 kl. 20:16 |
|
![]() |
|
haddi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, jeg byder 300 kr hvis lyddelen virker som den skal og den kan hentes i dag eller morgen.
Hilsen, Haddi |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Jeg har ikke haft problemer med lyden overhovedet.
Den kan sættes til at afprøves ved afhentning. I morgen passer bedst. Skriv evt. En besked til 51914420. Hilsen Michael |
|
![]() |
|
wiz@rd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Hvis Haddi springer fra vil jeg gerne hente den for 300,- i weekenden.
|
|
![]() |
|
Den er netop solgt. Quick and easy 😁
Tak for handlen. Redigeret af larsen_mgeic - 01-Marts-2017 kl. 20:16 |
|
![]() |
|
haddi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 45 |
Selv tak :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |