recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Må slettes.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Må slettes.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Må slettes.
    Sendt: 01-Marts-2017 kl. 10:17

Nu har min gamle forstærker stået stille i ½ år da jeg har købt ny, så nu vil jeg prøve at se om andre kan få glæde af den. Årsagen til udskiftningen var udfaldt i billedet, som kommer igen ved sluk/tænd af forstærkeren. Det er formentlig symptomer modsvarende de generelle onkyo problemer, men jeg ved ikke mere end det. Jeg er 2. ejer af den og den har desværre et par knubs ifbm. flytning, men ikke andet.

Der medfølger receiver, fjernbetjening, manualer og mikrofon til opsætning.

NB! Det er altså muligt at få billede på den som den er nu, men der er ingen garanti for hvad der sker på sigt! Det er prisen efter min mening rettet til efter.

Pris: 300 kr.

Kun afhentning.
Befinder sig i 6710, Esbjerg V.

Redigeret af larsen_mgeic - 01-Marts-2017 kl. 20:16
Til top
haddi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2011
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér haddi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 14:33
Hej, jeg byder 300 kr hvis lyddelen virker som den skal og den kan hentes i dag eller morgen.

Hilsen,
Haddi
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 15:55
Jeg har ikke haft problemer med lyden overhovedet.

Den kan sættes til at afprøves ved afhentning.
I morgen passer bedst. Skriv evt. En besked til 51914420.

Hilsen
Michael
Til top
wiz@rd Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiz@rd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 19:53
Hvis Haddi springer fra vil jeg gerne hente den for 300,- i weekenden.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2017 kl. 20:13
Den er netop solgt. Quick and easy 😁

Tak for handlen.

Redigeret af larsen_mgeic - 01-Marts-2017 kl. 20:16
Til top
haddi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2011
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér haddi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2017 kl. 09:52
Selv tak :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu