recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - må slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

må slettes

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2017 kl. 22:45
Det er kun ved Elgiganten i Viby ved Aarhus, samt Elgiganten i Aarhus C, at LG B6 findes til under titusinde kr.

Det skyldes Powers åbning af en ny butik i Tilst, men se selv Elgigantens hjemmeside. Tilbudet gælder, så længe lager haves, eller søndag eftermiddag kl. 16 eller 17 alt efter butik.

Mvh. Jørgensen
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2017 kl. 23:52
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har nok en noget højere prisvurdering, måske fordi jeg ved hvor glimrende TV´et er. Jeg har jo selv haft det.

Jeg vil mene, at hvis du finder en køber som reelt kender TV´et, så bør prisen være omkring 6-7000 kr.

7k for en brugt fladskærm, som er 2 år gammel og som viser 3D med en del cross-talk? Du drømmer, fan-boy.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2017 kl. 23:55
Oprindeligt skrevet af Flomsen Flomsen skrev:

Puha til de vurderinger så tror jeg bare jeg sætter det i pulterrummet.

Men tak folkens

Ja, det lyder som en klog beslutning.

Men lad os da endelig vide, hvad du selv har vurderet det til.
Til top
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2013
Sted: Sønderjylland
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2017 kl. 23:57
Har ingen tanker om det. Bliver ikke solgt.
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-December-2012
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2017 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af Flomsen Flomsen skrev:

Har ingen tanker om det. Bliver ikke solgt.

Forstår godt, at du er skuffet, når du havde regnet med mere, men brugte ting har bare ikke ret stor værdi generelt.

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2017 kl. 19:49
Du må vel have haft visse tanker, hvis du føler 4-5000 er for lidt. Som andre skriver, så bliver den i hvert fald ikke til guld af at ryge til opbevaring, så hvis den er i overskud, så skyd den af og vær glad for, at den trods alt var noget værd frem for at den skulle foræres væk. TV-markedet løber for hurtigt til, at selv topmodeller kan følge med efter blot et par år.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu