recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - M2A-VM HDMI drivere/software ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketM2A-VM HDMI drivere/software ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sfinksen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Marts-2007
Status: Offline
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2007 kl. 11:45
Tak for svaret!

Jeg venter lidt med at rode med hastigheden på min RAM. Har ikke fået problemer endnu.

Jeg har installeret My Movies, dog uden at lade det overvåge folderne. Det går ind til videre fint. Kan være, hvis jeg kan få det til at køre stabilt uden RAM-bøvl, at jeg tør sætte My Movies til at overvåge mine foldere senere. En ting af gangen...
Til top
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-April-2007
Sted: Denmark
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2007 kl. 17:17

Jeg har fået min maskine til at lade være med at gå spontant i S3

Havde en maskine udefra til rep, satte mit nye Silvercrest trådløse tastatur til, og ups, så gik den anden PC også spontant i dvale.....

Det er mit nye tastatur der åbenbart får maskinen til at gå i dvale

Så op med frekvensen på mit ram. Test af forskellige videosekvenser, i DVD, 720p og 1080, bl.a. Samsungs testvideo.

Har desværre ikke HD afspiller endnu, så jeg kan ikke teste om den kan afspille HD formatet endnu.

Der har foreløbigt ikke vlret problemer i de første 2-3 timers test, (og heller ikke med Mymovies).

Så mine nye billige dual ram har løst crash problemet og et andet tastatur/mus har løst problemet med spontan S3 .

Redigeret af Fimpe - 05-November-2007 kl. 17:19
Til top
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2007 kl. 10:18

Næste udfordring

Jeg har en gammel licens til NVIDIA PureVideo Decoder, jeg har hentet den nyeste fra Nvidias site og mine reg koder virker endnu.

Jeg kan huske fra tidligere der var der en række ATI kort nævnt som kompatible. Men når jeg går ind under "NVIDIA Media Center Extensions" får jeg mulighed for at indstillinger, der er bare to blanke bjælker.

Nogen der har fået Purevideo til at virke under MCE på dette chipsæt?

(jeg kan afspille dvd'ere med medieplayeren når MCE ikke er startet, så decoderen må jo være installeret).

Der var et check program der viste hvilken decoder der var sat til som default menb jeg kan ikke lige finde det når jeg søger, nogen der har et link?

Ellers må jeg sige at mine Ram, Kingston DDR2-800, 2x1024MB, CAS 5, virker perfekt ind til videre (ca. 550,-)

Til top
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2007 kl. 17:20

Gad så ikke lege mere med Purevideo

Installerede Powerdvd Ultra, så skal jeg "bare" have systemet og Mymovies til at starte dette op i stedet, syntes jeg har læst et sted at det kan lade sig gøre?

Kan nu afspille Samsung HD demoen uden ryk og med lyden flydende

Redigeret af Fimpe - 06-November-2007 kl. 17:22
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu