recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - M86 eller M87
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketM86 eller M87

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kloborg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: M86 eller M87
    Sendt: 08-August-2007 kl. 18:17
Hej.

Jeg skal ud og indvistere i et nyt fjernsyn.

Nogen som kender til m86 og m87 modellen fra samsung?
Skal være i 32".
Eller er der andet i kan anbefale, det skal være et samsung fjernsyn, så det passer ind til resten af rummet.

På forhånd tak.
Til top
bcravn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2006
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2007 kl. 20:23
Der er massere af tråde om det, så du kan starte med at søge lidt på det. Jeg har selv 40" m86 og er ganske tilfreds, bemærk dog at der er forskel på panelerne fra 32" til 40" og opløsningen heller ikke er det samme.
/Bjarke
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2007 kl. 23:04

Der er ikke forskel på M86 og M87 bortset fra en sølvkant forneden på tvet. Men overvej at købe et større end 32 for kvaliteten stiger.

Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2007 kl. 15:17

Jeg ville også satse på M87 I en 40 " udgave.

billedet ser super flot ud + at det nok er det mest stilet tv i den pris klasse.

Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Klausen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juli-2007
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2007 kl. 23:01

Jeg har lige fået et 32" m86 i dag.. Dog er det lidt pudsigt, for selve fjernsynet har sølvkanten som m87. Men på både kassen og tv'ets serienummer står der m86 :)

Jeg bestilte kun m86 fordi 87 ikke var på lager.. Så jeg er egentlig meget godt tilfreds!

-Helt igennem et lækkert tv, har dog ikke fået mulighed for at få afprøvet det digitalt endnu. (mangler antenne og dvi-hdmi converter). Jeg er meget tilfreds med det analoge billede, har hørt mange skræmmende historier, men alt hvad jeg har set i butikker osv. har været fornuftigt. -Det er også ganske glimrende efter at have fået ens eget eksemplar. (ikke perfekt, men fint med forbehold). Og så har man jo fået et tv der ligner en million og som ikke gør ens mindre stue/spisestue til et tv-rum med stue og spisestue i, men derimod til en spisestue/stue med tv i.

(her skal det lige tilføjes at jeg næsten havde kastet mine penge efter pana pv70, men undlod pga. det overstående.)

Redigeret af Klausen - 16-August-2007 kl. 23:03
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2007 kl. 23:32

Jeg tror ikke jeg helt forstår trådens indhold.. hvad er det ved Samsung som gør, at det passer ind i diverse rum osv??

PV70 fx. har jo samme design med pianolak osv... hvilket mange andre modeller også har..

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu