|
Mac EyeTV med flere tunere og Boxer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
BotNak ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan have flere tunere - men ikke flere af samme type da de vil optræde med samme navn og derfor blive behandlet som 1 tuner. Jeg anvender Elgato Netstream DVB-T og HD Homerun (DVB-C/T) - hvilket i alt giver 4 uafhængige tunere. De optager ofte 3 prg. samtidigt, enten pga. overlap (optagelse starter 5 min før og forsætter 15 min efter prg.) Og vi kan sagtens streame til flere IOS og MAC enheder ad gangen - enten live eller af optagelser. MPEG4 USB encoderen kan dog kun bruges på en IOS/MAC ad gangen (eller under konvertering) Hvis EyeTV i stedet er sat op med Netstrem og en USB Elgato DVB-T tuner, så kan HD Homerun ikke tilsluttes da den får samme navn som USB tuneren. |
|
![]() |
|
kent77 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, vil det så sige at jeg ikke kan bruge HD Homerun til følgende setup ? Ønsket setup: Eye tv hybrid - tilsluttet mac mini'en Terratec H7 - tilsluttet mac mini'en HD homerun - tilsluttet netværket Tv signal - Yousee via antenneforening Nuværende setup: Eye tv hybrid - tilsluttet mac mini'en Tv signal - Yousee via antenneforening |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |