|
Mac kører underligt og dårligt |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jamen så glemmer jeg min bekymring igen. Havde også godt nok læst at de var designet til varmen, men med så høj varme, så tænkte jeg alligevel lidt over det.
Hvad med skruetrækkeren. Kan man ikke købe sådan en #00 skruetrækker i hvilket som helst byggemarked, eller er det en speciel en? |
||
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Jeg synes sq det er en høj temperatur.. min Lenovo T61 ligger på 70 grader MAX. når jeg spiller WC3 mods.. og det belaster den rigeligt at trække i native opløsning.
|
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|
Ja det synes jeg også, men nu har jeg læst flere steder at folks MacBook Pros ligger mellem 85 og 100 grader, når de gamer, så det må jo være normalt nok :)
|
||
|
||
![]() |
||
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
|
Hvor lang tid kan sådan en MacBook Pro "holde" til at blive spillet på? Den bliver utrolig varm, omkring de 85-100 grader ligger CPU på konstant. Er det noget den kan holde til i længden? Man kan virkelig høre at blæserne arbejder på max konstant :/
[/QUOTE]
kan det ikke være den er fuld ag støv ved blæse køler plader. der ved bliver de også langsom af.
|
||
![]() |
||
|
Jep, det er skam ikke derfor. Jeg har næsten lige haft den tjekket, og der var intet.
Her kan I lige se mine temperaturer efter 3 timers intens gaming. ![]() Redigeret af ladiesman217 - 27-September-2012 kl. 20:50 |
||
|
||
![]() |
||
|
Så kom de nye RAM hjem, og det hele går satme meget hurtigere, wow... Tør ikke forestille mig hvordan det så bliver når jeg får en SSD
![]() Men der er noget jeg ikke forstår... WoW kører meget bedre hvis jeg spiller på MacBook Pro'ens skærm. Hvis jeg tilslutter en ekstern skærm med HDMI til MiniDisplay Porten, så kører det ikke nær så godt. Hvordan kan det være? ![]() Der er også meget bedre farver på den indbyggede skærm... Men det er nok klart? En ting der også er bemærkelsesværdig, er at MacBook'en ikke bliver nær så varm og blæserne larmer heller i nærheden af hvad de plejer. Kan flere Ram også have indflydelse på temperaturen og blæserne?
Redigeret af ladiesman217 - 28-September-2012 kl. 13:25 |
||
|
||
![]() |
||
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
|
Nu er "kører det ikke nær så godt" defineret særligt godt, er det fordi det hakker/er mindre flydende?
Kører du i samme opløsning når du spiller via den eksterne skærm? Såfremt du kører en højere opløsning med den eksterne skærm, vil dine fps ligeledes oftest falde.
|
||
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
||
![]() |
||
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
|
På min MBP 15" mid-2011 4 GB RAM falder ydelsen drastisk, når jeg tilkobler ekstern skærm. Programmer går ned eller går i stå. Mere computerkyndige kan sikkert forklare hvorfor. vh. Thomas |
||
![]() |
||
|
Kører ikke nær så godt = kører ikke nær så flydende og hakker lidt ved hurtigere kamera-bevægelser/rotationer.
Og ja, jeg kører i samme opløsning som Mac'en... 1440x900 Wide.. Tak
![]() Redigeret af ladiesman217 - 28-September-2012 kl. 13:39 |
||
|
||
![]() |
||
|
Præcis Thomas, det er også det jeg oplever. Den bliver meget hurtigere varmere kan jeg mærke, og ydelsen falder også en del inde i WoW = kører ikke nær så flydende osv. Efter jeg fik de 16 GB ram i er blæsernes larm reduceret gevaldigt, men så snart jeg sætter min eksterne skærm til, så skruer de meget op. Den skal nok performe en del mere, når den skal spytte billedet ud eksternt. En der kan forklare hvorfor, eller er vi to bare uheldige?
![]() Redigeret af ladiesman217 - 28-September-2012 kl. 13:46 |
||
|
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
|
Hvis du har gang i begge, har den jo lidt travlt... |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
|
Hehe, jo det har du ret i... Jeg kører godt nok med begge skærme, så den har lidt travlt... Elsker din formulering
![]() |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |