|
Mac kører underligt og dårligt |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis den viser wow på begge skærme, så vil det ofte hakke, da grafikkortene ikke har optimeret deres driver til den slags. Den spejler sikkert skærmen fra den ene til den anden og det kan grafikkortet ikke klare samtidig med 3D acceleration.
Det er jo ikke top notch grafik kort som sidder i en bærbar. Ikke ment som at det er et dårligt grafikkort, men ydelsen er bare så meget højere på et high-end grafikkort der sidder i en stationær maskine.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Nej, det har du ret i... Den viser dog kun WoW på den eksterne skærm, og så har jeg Safari og alt andet kørende på MacBook'ens skærm.
Men man kan godt nok mærke en forskel, når jeg ikke bruger den eksterne skærm, så kører det godt nok noget mere flydende ![]() Har dog overvejet at købe en stationær computer. Jeg har læst man kan samle en for ikke ret meget mere end 3.000 til 4.000 kr. og så kører de ganske okay.
Redigeret af ladiesman217 - 28-September-2012 kl. 15:48 |
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Du kan tjekke mobile grafikkort her:
Det du har i din Macbook Pro er et Class 2 kort. De kan fås meget hurtigere. Men læs lidt om det selv, jeg spiller ikke, og ved ikke så meget om det ![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Selvom jeg godt vidste, at en MacBook PRo ikke er en oplagt gamer-maskine, så er jeg alligevel overrasket over, at grafikkortet håndterer to samtidige skærme så dårligt. Og der er vel ikke noget at gøre ved det. At sætte ekstra RAM i hjælper på meget andet, men vel ikke på dette problem?
Jeg har ofte en projektor koblet på display-porten (til undervisning). Er der nogen der ved, om det gør nogen forskel om man kører VGA eller HDMI/DVI? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |