recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mac kører underligt og dårligt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mac kører underligt og dårligt

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2012 kl. 15:30
Hvis den viser wow på begge skærme, så vil det ofte hakke, da grafikkortene ikke har optimeret deres driver til den slags. Den spejler sikkert skærmen fra den ene til den anden og det kan grafikkortet ikke klare samtidig med 3D acceleration.

Det er jo ikke top notch grafik kort som sidder i en bærbar.
Ikke ment som at det er et dårligt grafikkort, men ydelsen er bare så meget højere på et high-end grafikkort der sidder i en stationær maskine.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2012 kl. 15:46
Nej, det har du ret i... Den viser dog kun WoW på den eksterne skærm, og så har jeg Safari og alt andet kørende på MacBook'ens skærm.

Men man kan godt nok mærke en forskel, når jeg ikke bruger den eksterne skærm, så kører det godt nok noget mere flydende

Har dog overvejet at købe en stationær computer. Jeg har læst man kan samle en for ikke ret meget mere end 3.000 til 4.000 kr. og så kører de ganske okay.

Redigeret af ladiesman217 - 28-September-2012 kl. 15:48
          
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2012 kl. 17:40
Du kan tjekke mobile grafikkort her:

Det du har i din Macbook Pro er et Class 2 kort. De kan fås meget hurtigere. 
Men læs lidt om det selv, jeg spiller ikke, og ved ikke så meget om det Smile

Venlig hilsen
KB
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 00:00
Selvom jeg godt vidste, at en MacBook PRo ikke er en oplagt gamer-maskine, så er jeg alligevel overrasket over, at grafikkortet håndterer to samtidige skærme så dårligt. Og der er vel ikke noget at gøre ved det. At sætte ekstra RAM i hjælper på meget andet, men vel ikke på dette problem?

Jeg har ofte en projektor koblet på display-porten (til undervisning). Er der nogen der ved, om det gør nogen forskel om man kører VGA eller HDMI/DVI?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu