|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
x-hund ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 11-November-2011 kl. 12:10 |
Hej
Ved nogen af jer, om de gamle Mac Mini modeller fra 2010 stadig er på lager derude et eller andet sted? Jeg vil rigtig gerne have en, men jeg kan ikke undvære drevet... mvh Andreas
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() |
Prøv at google på MC270. De har åbenbart en her : http://www.eplehuset.dk/eplehuset-esbjerg2.aspx
|
|
![]() |
|
![]() |
|
x-hund ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Tak for det! Jeg må jo ringe til de forhandlere jeg har i nærheden...
mvh
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Så snart Apple lancerer nye modeller er de gamle så småt på vej ud. Jeg ville også have en med et optisk drev, og det fandt jeg da også nemt, men det var også umiddelbart efter annonceringen af 2011-modellen.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved det, men det skader jo ikke at prøve. alternativet er at købe brugt, men jeg vil nu helst have en ny. mvh |
|
![]() |
|
schifferer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Eplehuset i Esbjerg har muligvis en stående. http://www.eplehuset.dk/eplehuset-esbjerg2.aspx
Det er værd at ringe til dem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |