|
Mac Mini harddisk og støj ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2014 kl. 21:53 |
hej jeg har lige købt mig en Mac Mini MD387
den skal bruges som media center og står ca. 3 meter væk fra mig på tv møblet.. lagde mærke til at nu hvor jeg sidder og der er helt stille i stuen så kan jeg høre Harddisken arbejde, den står og gir lidt ala en klikke lyd nogle gange, nogle gange måske et par gange i minuttet osv.. når jeg går hen til den kan jeg godt høre det er HDD'en der står og arbejder og det skal den jo.. men f.eks. min Macbook pro MD101 som jeg sidder med lige foran mig, kan jeg aldrig høre HDD'en... er det normalt eller skal jeg køre i elmutanten og få den byttet ??
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
med mindre der er en specifik fejl på disken så du ikke kan boote så tvivler jeg på at elmutanten vil gøre noget som helst. - Jeg ville hellere snakke med Apple support. - Men det kan meget vel være det er fordi den "lukker" ned for at spare strøm. - Mavericks har jo en hel del optimering af den slags.
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har ikke engang opgraderet til Maveriks endnu... kan være jeg skal gøre det for at se om det hjælper.. Elgiganten har jo 14 dages fortrydelses ret så, vil simplethen bare få den byttet... kan dog se at det er en kendt problem med Mac mini hvis jeg googler det kommer der en masse der klager over det.. for nogen har det hjulpet at få en ny andre har installeret et program der hedder HDAPM som "fjerner" klikken
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |