|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JBtv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() Sendt: 19-September-2011 kl. 22:05 |
Hej,
Jeg er ved at planlægge en opdatering af min HTPC. I den forbindelse har jeg tænkt mig at købe en Mac Mini og installere Win 7 på den.
Jeg er naturligvis klar over at det ikke er den billigste løsning, men til gengæld er det svært at få en mere "lækker" løsning.
Mit spørgsmål er så om der er nogle der har erfaringer med at bruge en Mac Mini til dette ?
Sekundært, om der er nogle som har positive/negative erfaringer med Intel HD3000 grafikken som findes i den mindste Mac Mini - igen set udfra at den kun skal bruges til HTPC, dvs optaget TV. Det skal ikke afspilles DVD eller Bluray, dvs i praksis 50Hz / 25 fps og dermed ingen problemer med 24fps eller lignende.
Skulle nogen være interesseret i hvilket SW jeg har tænkt mig at anvende, så er planen pt at foresætte med NPVR (www.npvr.com). Jeg har anvendt forgængeren (GBPVR) i årevis - det virker bare og er let at bruge.
/JBtv
|
|
![]() |
|
- Iver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |