|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lipklop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() Sendt: 08-Marts-2008 kl. 20:35 |
Hej Alle,
Jeg har en mac mini som jeg skal have købt et nyt keybard og mus til. Jeg regner med at skulle bruge det ca. 4 m. fra mac'en, så regner med at det skal være bluetooth dog kan det vel også være trådløst, hvis rækkeviden er god. Jeg har kigget på dette: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=399744 Da det både har mus og keyboard, men er det understøttet af mac? Jeg vil meget gerne hører om der er andre forslag evt. bedre? Mvh Lipklop |
|
Mvh Lipklop
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Synes du virkelig at det går under kategorien Microsoft Mediacenter, MCE og HTPC ?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
lipklop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
Det er jo et HTPC keyboard jeg er på jagt efter
![]() |
|
Mvh Lipklop
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Så forstår jeg bedre
![]() |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
Op til toppen
![]() |
|
Mvh Lipklop
|
|
![]() |
|
![]() |
Jipiieaejay
![]() |
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Det keyboard er til Playstation3 egentlig.....Er desuden engelsk...
Prøv i stedet: Logitech Dinovo Edge, MS Ent 7000/8000 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Nu har du vel overvejet dette superfede keyboard (hvis man altså er til den slags ![]() |
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |