|
Mac Mini m. optisk drev god mediecenterløsning? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det løser ikke helt problemet når man sidder 12 timer i en bil på vej sydpå. Her skal filmene ligger på iPad'en - eller nu kan de streames fra en seagate wireless plus
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
|
Hvordan format har du din eksterne harddisk i. Jeg synes at have prøvet de fleste, men kan ikke få det til at snakke godt sammen, ml Mac og Win
|
||
![]() |
||
Nitten82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
|
Hvis du bare bruger NTFS format på din eksterne så burde der ikke være problemer. Windows kan se filerne uden ekstra software, men på din mac skal du installerer "Paragon NTFS for MAC"
http://www.paragon-software.com/da/home/ntfs-mac/ Der er noget med 10 dage gratis - afhængig af hvor meget data du har så burde det være lang nok tid :)
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
|
OSX kan læse en NTFS partion, men kan ikke skrive til den.
Men prøv at kik på exFAT - det er understøttet af både WIN og OSX
|
||
![]() |
||
![]() |
||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
|
Hvad mener du med det? Læser og skriver da fint til NTFS med fx paragon NTFS installeret.....
|
||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
||
![]() |
||
|
Selvfølgelig gør du det. Den koster bare €20 (man burde vel kunne få den til $20 ved at vælge deres engelske hjemmeside). Der fulgte en gratis version med til min Seagate Wireless plus - den er bare begrænset til Seagate HDD'er out-of-the-box/gratis... læser OSX kun NTFS
Redigeret af kim.t - 29-November-2013 kl. 08:30 |
||
![]() |
||
![]() |
||
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
|
Tråden har udviklet sig spændende og svarede også på mine spørgsmål. Tak for svarene - jeg ved, hvad jeg går efter nu :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |