recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mac Mini m. optisk drev god mediecenterløsning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mac Mini m. optisk drev god mediecenterløsning?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 09:28
Det løser ikke helt problemet når man sidder 12 timer i en bil på vej sydpå. Her skal filmene ligger på iPad'en - eller nu kan de streames fra en seagate wireless plus
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 12:50
Hvordan format har du din eksterne harddisk i. Jeg synes at have prøvet de fleste, men kan ikke få det til at snakke godt sammen, ml Mac og Win
Til top
Nitten82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nitten82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 13:47
Hvis du bare bruger NTFS format på din eksterne så burde der ikke være problemer. Windows kan se filerne uden ekstra software, men på din mac skal du installerer "Paragon NTFS for MAC"

http://www.paragon-software.com/da/home/ntfs-mac/

Der er noget med 10 dage gratis - afhængig af hvor meget data du har så burde det være lang nok tid :) 
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 14:27
OSX kan læse en NTFS partion, men kan ikke skrive til den. 
Men prøv at kik på exFAT - det er understøttet af både WIN og OSX
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2013 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Hvad mener du med det?

Læser og skriver da fint til NTFS med fx paragon NTFS installeret.....
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2013 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af oo27 oo27 skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Hvad mener du med det?

Læser og skriver da fint til NTFS med fx paragon NTFS installeret.....
Selvfølgelig gør du det. Den koster bare €20 (man burde vel kunne få den til $20 ved at vælge deres engelske hjemmeside). Der fulgte en gratis version med til min Seagate Wireless plus - den er bare begrænset til Seagate HDD'er
out-of-the-box/gratis... læser OSX kun NTFS

Redigeret af kim.t - 29-November-2013 kl. 08:30
Til top
Jacobtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Nordjylland
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 12:25
Tråden har udviklet sig spændende og svarede også på mine spørgsmål. Tak for svarene - jeg ved, hvad jeg går efter nu :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu