|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() Sendt: 01-September-2010 kl. 20:53 |
Hej med jer
Jeg har lige bestilt den ny mac mini og vil spørge om nogen af jer har erfaringer med dinovo mini sammen med mac mini. På logitech's side står der ikke noget om at den kan bruges med mac, kun windows men har dog googlet lidt og det ser ud som det virker for nogen. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jeg har brugt en dinovo edge på apple computere her i huset uden problemer, så jeg vil egentligt blive meget overrasket hvis det ikke virker.
Men hvorfor ikke apples eget minitastatur det er da fedt
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() |
Ja det er fedt men så skal jeg også have en mus ved siden af hvor den er indbygget i dinovo mini'en. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |