|
Mac Mini skifter til PC speaker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Februar-2012 kl. 11:37 |
Hej
Jeg har lige fået mig en Mac Mini, som jeg har koblet til mit anlæg og TV via HDMI. Når jeg sætter musik på og slukker mit TV (for at det ikke skal stå og køre, bare fordi jeg hører musik), så skifter Mac Mini'en til den interne PC speaker i stedet for at sende lyd ud af HDMI'en. Er der nogen som har prøvet det og som har en løsning på det? Ellers så skal jeg altid have mit TV tændt, og det er jeg lidt træt af. Mvh. Michael
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kunne det tænkes det er fordi din forstærker kører med pass through og når det er slukket så er der jo ikke nogen afspiller?
|
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
Hmm...det ved jeg ikke, men forstærkeren kører jo stadigvæk, da lyden kommer ud af denne, man kan bare høre at den laver et kort skift over hdmi-kanalen, hvor den holder pause og så normalt, på mit gamle media center, der kørte den så videre (det var i Windows) på forstærkeren efter en kort pause.
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Du skal bare mute'e lyden i Mac os x og så vælge output via hdmi i lydinstillingerne. Jeg havde samme problem, som efter megen søgen blev løst med et tryk på mure-knappen på tastaturet
![]() |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Ja men den står allerde på hdmi output og hvis jeg bare muter den i Lion betyder det så at den bliver på hdmi eller er der så bare ingen lyd, hverken fra forstærker eller pc speaker??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |