recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mac mini + yousee + HDHomerun ingen kanaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mac mini + yousee + HDHomerun ingen kanaler?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pmedia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-November-2007
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pmedia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mac mini + yousee + HDHomerun ingen kanaler?
    Sendt: 11-December-2012 kl. 18:07

Hej med jer :)
Jeg har investeret i en mac mini som min htpc og dertil en HDhomerum boks, jeg kan dog ikke finde nogle kanaler og vil høre om jeg har overset et eller andet simpelt ved opsætningen? Jeg har købt eyetv og her skriver den 0 channels found. I HDHomerun gui'en der kan jeg lave scanninger på de 2 tunere og det ser ud til den finder noget men jeg kan ikke 'afspille' noget derigennem?

Håber i kan hjælpe med opsætningen :-)Wink

Redigeret af pmedia - 11-December-2012 kl. 18:11
Til top
pmedia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pmedia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 18:33
En anden ting jeg er i tvilv om er om jeg skal configurere HDHomerun enheden én gang via én af mine computere på netværket og så virker det på alle eller om alle clienter skal 'sættes' op til Hdhomerun?
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 23:20
All clienter skal sættes op.

Hvem har du som udbyder?
Til top
pmedia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pmedia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 09:16
min udbyder er yousee.
jeg har fået delvis succes efter jeg installerede beta driverne til HDHR jeg har nu fundet alle kanalerne og kan se dem i eyetv, jeg synes dog ikke at kvaliteten er særlig god, i forhold til signalet direkte in i mit tv ligner billedet fra HDHR/eyetv et analogt signal?? jeg har sat Deinterlacing til progressive scan og compression er sat til lossless i eyetv (jeg kan ikke vælge andet end lossless) det undrer mig at kvaliteten er dårligere da lossless vel burde være identisk med hvad mit tv viser med antennekablet direkte ind?

Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 19:13
Nu har jeg ike en mac... men sikker på at du ikke har fået fremsøgt sd kanalerne og ikke HD kanalerne.. men i preview der er billedkvaliteten ikke god, men når jeg køre det via min windows til min skærm, står det altså godt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu