|
Mac mini + yousee + HDHomerun ingen kanaler? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pmedia ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2012 kl. 18:07 |
Hej med jer :) Jeg har investeret i en mac mini som min htpc og dertil en HDhomerum boks, jeg kan dog ikke finde nogle kanaler og vil høre om jeg har overset et eller andet simpelt ved opsætningen? Jeg har købt eyetv og her skriver den 0 channels found. I HDHomerun gui'en der kan jeg lave scanninger på de 2 tunere og det ser ud til den finder noget men jeg kan ikke 'afspille' noget derigennem? Håber i kan hjælpe med opsætningen :-) ![]() ![]() Redigeret af pmedia - 11-December-2012 kl. 18:11 |
|
![]() |
|
pmedia ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En anden ting jeg er i tvilv om er om jeg skal configurere HDHomerun enheden én gang via én af mine computere på netværket og så virker det på alle eller om alle clienter skal 'sættes' op til Hdhomerun?
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
All clienter skal sættes op.
Hvem har du som udbyder? |
|
![]() |
|
min udbyder er yousee.
jeg har fået delvis succes efter jeg installerede beta driverne til HDHR jeg har nu fundet alle kanalerne og kan se dem i eyetv, jeg synes dog ikke at kvaliteten er særlig god, i forhold til signalet direkte in i mit tv ligner billedet fra HDHR/eyetv et analogt signal?? jeg har sat Deinterlacing til progressive scan og compression er sat til lossless i eyetv (jeg kan ikke vælge andet end lossless) det undrer mig at kvaliteten er dårligere da lossless vel burde være identisk med hvad mit tv viser med antennekablet direkte ind? |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
Nu har jeg ike en mac... men sikker på at du ikke har fået fremsøgt sd kanalerne og ikke HD kanalerne.. men i preview der er billedkvaliteten ikke god, men når jeg køre det via min windows til min skærm, står det altså godt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |