|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
abismal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2009 Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 21-Juni-2009 kl. 12:52 |
Hej Alle
Jeg har lige købt et 46'' A966 samsung, som jeg egentlig er ret så glad over Har bare nogle ting jeg ikke kan få til at fungerer. Når jeg slutter min Macbook gennem vga converterledningen, så viser den at den ikke understøttes på selve TV'et, mens jeg ingen problemer har med at tilslutte min stationære windowscomputer til fjernsynet.. Hvad gør jeg :s? har prøvet at lave lidt om på de begrænsede opsløsninger man kan have på en macbook uden held. Ydermere - kan jeg kun komme et usb stik ind i siden? Det virker fint med film, men er det ikke muligt med en hdddisk med usb ledning i siden? har prøvet, men den kan ikke findes. og hvor mange gb usb-stik kan man højst komme i sådan et fjernsyn? På forhånd tak :) |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Hvis problemet relaterer sig til at få maccen til at outputte korrekt opløsning kan du måske løse det med SwitchresX
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |