recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mac tilsluttet pioneer 428xd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMac tilsluttet pioneer 428xd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Venomous Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 420
Direkte link til dette indlæg Emne: Mac tilsluttet pioneer 428xd
    Sendt: 18-Juli-2010 kl. 13:01
Hej,

Jeg har et problem, med mit tv og mac mini...

Jeg har fået tv'et til at køre med 1360 x 768 pixels som passer perfekt, men lige så snart jeg gør det, så mister jeg alle billed profiler undtagen bruger og standart. Det er som om den tror jeg er i pc mode. (tilsluttet via hdmi)
Når jeg sætter min mac til 720p, så kommer indstillingerne frem igen, men jeg får mega overscan på. :-(

Nogen ideer?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 13:34
Det med Overscan kan du ganske sikkert rette med tilpasnings muligheden i Grafikkortet. Da jeg opsatte min Acer Aspire Revo, satte jeg den op til 1080p/50, og rettede billedet til med justeringen på Nvidea kortet. Der må være tilsvarende muligheder med Mac.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Venomous Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-November-2006
Sted: Denmark
Point: 420
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 19:00
Den mulighed ligger bare ikke i OS X og findes heller ikke dertil :-(
Men har så fundet noget der hedder SwitchResX, men det er satme kompliceret og har forvoldt mig en masse hovedpine og mange spildte timer Angry
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu