|
Macafee og Windows |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1487 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det nemmeste er, at gå ind på: www.ninite.com Der kan de fleste almindelige programmer hentes i nyeste version, og man behøver ikke overvåge installationen, da der ikke blive installeret andet, end det program man har hentet...
"Classic Start" synes jeg, er et must, når maskinen er installeret med Windows 8. Mht. McAfee, så sørg for at få det afinstalleret ordentligt med det samme, med deres eget uninstall Tool, da der ellers gemmer sig rester i registreringsdatabasen mm., som kan volde problemer, hvis du senere vil installere et alternativt antivirus-program. Personligt, synes jeg, at den indbyggede "Windows Defender", fungerer ganske fint til privat brug, evt. suppleret med et malwareprogram og CCleaner... |
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Hej. Jeg har for et par dage siden opdatere til Java 7 Update 55.Så det er vel den seneste? Har godt set der er kommet en Java 8,men er det ikke bedre at vente med den til den kommer som en opdatering fra Java. Mvh. |
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||
nej den letteste måde at opdatere java på er ved at bruge deres offline udgave. - Dem tager man herfra. http://java.com/en/download/manual.jsp
Så er der ikke noget crap med. - det er udelukkende når man installerer via web-installer at den suger alt det lort med sig. (og kan se det er mcafee nu og ikke bare ASK-toolbar - yeiks) |
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Så det er bedst at at vente med Java 8 .
|
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||
Det er dem begge nu - og man kan kun fravælge Ask-Toolbar'en - måske er det kun på MIN maskine, det er sådan? A' Wed in'ting...
|
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||
8'eren er vist kun for dem, som har lyst til at "lege".
|
|||
![]() |
|||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
||
Jeg har ALDRIG fået McAfeee med ved mine automatiske opdateringer af Java.
Måske fordi KasperSky er installeret. |
|||
mvh Infinity
|
|||
![]() |
|||
||
Spørger så: Hvad med Ask?
|
|||
![]() |
|||
||
Har også kun oplevet at få Ask med aldrig McAfeee. Mvh. |
|||
![]() |
|||
||
Hej. Så vil jeg lade være med at " lege " Men tak for oplysningen. Mvh. |
|||
![]() |
|||
||
Så er det pga. Kaspersky, ELLER kun min PC, der er noget galt med...
|
|||
![]() |
|||
||
Så lidt... Jeg vil nu heller ikke "lege" med...
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |