recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Macbook - Outlook: Glemmer Adgangskode
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Macbook - Outlook: Glemmer Adgangskode

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pvnrecordere Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pvnrecordere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Macbook - Outlook: Glemmer Adgangskode
    Sendt: 17-Marts-2018 kl. 17:15
Hej
Jeg er storforbruger af Microsoft Outlook mac 2011
Desværre oplever jeg, at Outlook konstant anmoder om min Adgangskode.

Er der nogen der kender årsagen til det?

Min mailkonto er opsat som en IMAP-konto hos Surftown.
Åbner jeg konto indstillingerne, kan jeg se at feltet med Adgangskode er tomt.
Hilsen

Peter
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2018 kl. 21:02
tjek alle svar her https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_outlook-mso_mac-mso_mac2011/outlook-on-a-mac-keeps-asking-for-password-for-an/f01a07a6-9b13-4630-90dc-d0ae09e368a0

og se om det ikke hjælper. - Kan VIRKELIG anbefale at skrotte 2011 versionen og hoppe på en O365 personal edition til en lille plov om året. - Der er virkelig sket meget med ofice - også på mac siden 2011. 2011 outlook var generelt "nogenlunde" men missede mange fælles funktioner - især når det var koblet til exchange.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2018 kl. 08:20
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

tjek alle svar her https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_outlook-mso_mac-mso_mac2011/outlook-on-a-mac-keeps-asking-for-password-for-an/f01a07a6-9b13-4630-90dc-d0ae09e368a0

og se om det ikke hjælper. - Kan VIRKELIG anbefale at skrotte 2011 versionen og hoppe på en O365 personal edition til en lille plov om året. - Der er virkelig sket meget med ofice - også på mac siden 2011. 2011 outlook var generelt "nogenlunde" men missede mange fælles funktioner - især når det var koblet til exchange.
Jeg bakker claus op, drop 2011 udgaven og hop 365. 

  
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
warcaos Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér warcaos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2018 kl. 10:48
Man kan evt. finde en licens på ebay til office 2016 pro plus. Den version koster ikke alverden og virker glimrende. 
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2018 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af warcaos warcaos skrev:

Man kan evt. finde en licens på ebay til office 2016 pro plus. Den version koster ikke alverden og virker glimrende. 

Giver du garanti for at licensen virker og er legitim?


4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2018 kl. 14:54
Jeg syntes at du skal prøve at installere thunderbird som mailprogram.

Jeg bryder mig absolut ikke om de her "lej et program for kun 500 kroner om året" løsninger. Det er rent tyveri!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
warcaos Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér warcaos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2018 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af warcaos warcaos skrev:

Man kan evt. finde en licens på ebay til office 2016 pro plus. Den version koster ikke alverden og virker glimrende. 

Giver du garanti for at licensen virker og er legitim?




Det kan jeg af gode grunde ikke da det ikke er mig der sælger dem. Men koden skal godkendes på Microsofts hjemmeside inden download. Er den ugyldig virker den jo ikke. Jeg har foreløbigt købt 5 koder uden at have problemer.

Redigeret af warcaos - 18-Marts-2018 kl. 16:56
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2018 kl. 18:29
Klaus - hvor ser du at det er tyveri? - det giver dig retten til at at opgradere til nyeste version når der kommer en ny version (men ja - hvis outlook VITTERLIG er det eneste officeprogram han bruger, så bliver det en dyr fornøjelse) OG der er jo rent faktisk en ny version af office for mac på vej, så det ville da være latterligt at købe en licens til en 2 år gammel udgave, når den næste version kommer indenfor de næste 8-12mnd.

Men ja. Desværre så er abonnements baseret software vejen frem. Alle producenter går den vej, så hvis man ikke kan lide det, så er man nødt til at finde opensource udgaver. Personligt har jeg egentlig ikke det store problem. Jeg betaler knap en 50'er om måneden for 1TB onedrive plads. 60min skype tale om måneden, - og nå ja. så har jeg også fuld adgang til samtlige Office applikationer i nyeste udgave.


Redigeret af claus_jac - 18-Marts-2018 kl. 18:30
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2018 kl. 19:29
Sådan er det også med b.la. Adobe's programmer, her betaler man også pr. måned eller en gang om året. Det spiller sgu til ug, og man har altid den/ de nyeste versioner.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
pvnrecordere Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pvnrecordere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 17:23
Tak for alle jeres svar :-)
Jeg har i forvejen betalt for 365, så jeg valgte at installere det på min MacbookAir.

Hilsen

Peter
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 18:15
Oprindeligt skrevet af pvnrecordere pvnrecordere skrev:

Tak for alle jeres svar :-)
Jeg har i forvejen betalt for 365, så jeg valgte at installere det på min MacbookAir.

Det giver jo god mening at installere, når man har betalt for produktet.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu