recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MacBook Pro = ødelagt batteri
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MacBook Pro = ødelagt batteri

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 10:28
Det er det samme hver gang man har noget saglig kritik af Apple - så bliver man kaldt en apple-hader. Bare væn dig til det.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2013 kl. 13:19
Bare lige for at smide en update, så fik jeg min computer tilbage i dag med nyt batteri, og hold da op, sikke en forskel det gør. Troede virkelig ikke man fik så meget ud af at få et friskt batteri i maskinen, men nu kører alle sider lige pludselig hurtigere og meget mere flydende.

Men det leder så til et spørgsmål. Nu brændte batteriet jo af pga. (måske) for dårlige design af en MacBook Pro? For jeg mener da stadig den skal holde til at game på, når nu spillene er kompatible til Mac?

Så skal jeg bare bruge den som jeg gjorde eller skal man pludselig tænke over at den ikke kan holde til "hvad som helst".

Jeg kan forstå den brændte sammen, hvis jeg sad med den i dynen og gamede på den i flere timer, men det gjorde jeg jo netop ikke, så det er meget mystisk.
          
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2013 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Bare lige for at smide en update, så fik jeg min computer tilbage i dag med nyt batteri, og hold da op, sikke en forskel det gør. Troede virkelig ikke man fik så meget ud af at få et friskt batteri i maskinen, men nu kører alle sider lige pludselig hurtigere og meget mere flydende.

Men det leder så til et spørgsmål. Nu brændte batteriet jo af pga. (måske) for dårlige design af en MacBook Pro? For jeg mener da stadig den skal holde til at game på, når nu spillene er kompatible til Mac?

Så skal jeg bare bruge den som jeg gjorde eller skal man pludselig tænke over at den ikke kan holde til "hvad som helst".

Jeg kan forstå den brændte sammen, hvis jeg sad med den i dynen og gamede på den i flere timer, men det gjorde jeg jo netop ikke, så det er meget mystisk.

Hvis hastigheden er gået op af du har fået nyt batteri er der lavet noget andet i den også. Et batteri har intet med dette at gøre.

Herudover så ja, maskinen SKAL kunne holde tilat blive brugt, uanset hva du ellers kaster efter den. Sålænge det foregår inden for de miljøforskrifter der er udstukket på specifikationerne (sikker noget med 5-40 grader c og op til 85% fugtighed.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu