|
MacBook Pro til denne skærm? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dvs. hvis man ikke vil ud og bruge SwitchResX, som koster €14 EURO, så skal man altså vælge en skærm, som har de opløsninger, som Apple har valgt skal være deres standard opløsninger? Og det må vel være disse, når de skriver sådan her?
Understøtter fuld originalopløsning med millioner af farver på den indbyggede skærm – og samtidig også:
Thunderbolt 3-udgang til digital video
|
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Ja eller andre skærme der er i 16:9/10 format.
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Hvis du ikke vil bruge eller ofre 14 Euro/ kr. 105,- Så er der jo alternativer: Retina DisplayMenu, mener det er gratis - QuickRes er desværre ikke gratis mere, men det er vel også til at overse den lille skilling det må koste. Ellers kan du jo benytte terminalen som er helt gratis ![]() |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Jeg tog lige et tjek på app store, der er jo et helt gratis program, Easy Res og Eye Friendly til kr. 45,- har ingen erfaring med dem og der er sikkert også flere programmer, så tjek det ud.
Redigeret af Potter - 10-Februar-2018 kl. 08:39 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
OK, så en 27" fx som kører med 16:9 eller 10 format det er ikke noget problem? @Potter Jeg har skam ikke noget i mod at bruge lidt mønt på et stykke software, der kan hjælpe mig, men jeg var bare bange for, om det er en holdbar løsning, da jeg troede at de opløsninger, som Apple har bestemt skal være standard for en MacBook Pro ville være de bedste? Men hvis en MacBook Pro godt kan kører med 21:9 @ 2560x1080 uden problemer ved at anvende et program der kan hjælpe en, så er det jo ikke noget problem
![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
Tak for svar og den videre diskussion.
Dejligt med interesse og hjælp fra jer andre!
![]() |
|
![]() |
|
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
Nu har jeg lige læst tråden igen, og bare lige for at slå fast med 7" søm, så går det ikke udover kvaliteten af skærmbilledet, hvis man skal bruge SwitchResX for at få ens MacBook Pro til at spytte et 21:9 @ 2560x1080 billede ud? Jeg var bange for dette, da Apple som sagt tidligere i denne tråd, har valgt at nogle visse opløsninger er standard for dem, men hvis det ikke går udover noget, at man bruger sådan et program som fx SwitchResX, så skal man vel bare ud og købe den skærm man kunne tænke sig, og ikke tænke på, om ens MacBook kan udnytte den?
|
|
![]() |
|
Prøv at se på disse 2 videoer, sidst nævnte er endnu et gratis program som kan det du skal bruge. En anden ting er, og måske er du ikke klar over det, ved at holde option tasten nede når du vil vælge opløsninger så kommer der en hel række alternative opløsninger, men jeg tror nu ikke at 2560x1080 er til stede, men prøv inden du installere. Bemærk: jeg har kun selv benyttede switchresx in the old days. Men de andre ser da umiddelbart ud til at virke.
Redigeret af Potter - 13-Februar-2018 kl. 07:20 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |