recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MacBook Pro?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MacBook Pro?

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
noxity Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2011
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noxity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 08:37
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

OWC laver op til 512GB

Fedt! Men som du også kan se, så er priserne på ingen måde konkurrencedygtige med Apple, endnu :)
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Potter: Hvad er det logbuy og hvad kræver det at kunne logge ind?

Logbuy er en indkøbsforening, som ofte tilbydes medarbejdere som personalegode.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 09:30
Ja det læste jeg lige. Det er jeg sikker på jeg ikke har adgang til, så jeg må se om jeg kan trække noget studierabat. Måske igennem eplehuset? Ved ikke om Apple.dk selv tilbyder det.
          
Til top
noxity Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2011
Sted: Esbjerg
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noxity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 09:35
http://store.apple.com/dk-edu/buy-mac/macbook-pro
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 1168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vanderlay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 09:57
Der er mulighed for forskellige studierabatter alt efter, hvor du studerer, fx har jeg læst, at CBS-stud. får en større end rabat end fx Aarhus Universitet.

Studierabatten i Eplehuset og Apple Store er den samme, tror jeg
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af noxity noxity skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

OWC laver op til 512GB

Fedt! Men som du også kan se, så er priserne på ingen måde konkurrencedygtige med Apple, endnu :)
Enig, men muligheden er der. Når der kommer en mulighed for større end 1TB PCIe disk til min iMac, smider jeg sådan en i, samt en stor SSD disk på SATA portenTongue Med PCIe er der virkelig smæk på.

Redigeret af Potter - 08-November-2013 kl. 10:17
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 09:05

De skriver noget med at man skal være under uddannelse i UK og første gang man besøger siden så skal man registrere sin skole. Men jeg har ikke mødt noget af det, og det ser ud til at jeg kan hoppe direkte til check out?

Det er måske bare alle der kan benytte sig af uddannelses priserne? Eller har jeg misforstået noget?
          
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 09:39
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

De skriver noget med at man skal være under uddannelse i UK og første gang man besøger siden så skal man registrere sin skole. Men jeg har ikke mødt noget af det, og det ser ud til at jeg kan hoppe direkte til check out?

Det er måske bare alle der kan benytte sig af uddannelses priserne? Eller har jeg misforstået noget?
Jeg vil tro at når du har tastede dit apple ID ind, så skal du også efterfølgende indtaste den skole/sted du går på. Mon ikke den er kvalificeret. 
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 09:43
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 09:50
Kan se at der er særlige rabatter hvis det er CBS - DTU - SDU - RUC man går på
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 10:34
Jeg er ikke 100 % sikker! men kan man ikke tage ind til humac og få studie rabat også! man skal blot fremvise gyldigt studiekort
Til top
Moulder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2004
Point: 371
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af Stougaard Stougaard skrev:

Jeg er ikke 100 % sikker! men kan man ikke tage ind til humac og få studie rabat også! man skal blot fremvise gyldigt studiekort

Det er jeg ret sikker på..
Det har jeg gjort 2 gange ved Eplehuset..
Personen med studiekortet skal med i forretningen, det er ikke nok at medbringe evt. et familiemedlems studiekort Wink
Mvh

Moulder
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu