|
MacBook Pro? |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
noxity ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2011 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 86 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Fedt! Men som du også kan se, så er priserne på ingen måde konkurrencedygtige med Apple, endnu :) |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
|
Logbuy er en indkøbsforening, som ofte tilbydes medarbejdere som personalegode.
|
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|
Ja det læste jeg lige. Det er jeg sikker på jeg ikke har adgang til, så jeg må se om jeg kan trække noget studierabat. Måske igennem eplehuset? Ved ikke om Apple.dk selv tilbyder det.
|
||
|
||
![]() |
||
noxity ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2011 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 86 |
|
http://store.apple.com/dk-edu/buy-mac/macbook-pro
|
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
|
Der er mulighed for forskellige studierabatter alt efter, hvor du studerer, fx har jeg læst, at CBS-stud. får en større end rabat end fx Aarhus Universitet.
Studierabatten i Eplehuset og Apple Store er den samme, tror jeg |
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Enig, men muligheden er der. Når der kommer en mulighed for større end 1TB PCIe disk til min iMac, smider jeg sådan en i, samt en stor SSD disk på SATA porten
![]() Redigeret af Potter - 08-November-2013 kl. 10:17 |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|
De skriver noget med at man skal være under uddannelse i UK og første gang man besøger siden så skal man registrere sin skole. Men jeg har ikke mødt noget af det, og det ser ud til at jeg kan hoppe direkte til check out? Det er måske bare alle der kan benytte sig af uddannelses priserne? Eller har jeg misforstået noget? |
||
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Jeg vil tro at når du har tastede dit apple ID ind, så skal du også efterfølgende indtaste den skole/sted du går på. Mon ikke den er kvalificeret.
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
|
Se på dette link http://www.apple.com/dk/education/how-to-buy/
|
||
|
||
![]() |
||
|
Kan se at der er særlige rabatter hvis det er CBS - DTU - SDU - RUC man går på
|
||
|
||
![]() |
||
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
|
Jeg er ikke 100 % sikker! men kan man ikke tage ind til humac og få studie rabat også! man skal blot fremvise gyldigt studiekort
|
||
![]() |
||
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 371 |
|
Det er jeg ret sikker på.. Det har jeg gjort 2 gange ved Eplehuset.. Personen med studiekortet skal med i forretningen, det er ikke nok at medbringe evt. et familiemedlems studiekort
![]() |
||
Mvh
Moulder |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |