|
Macbook til TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Woody97 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Januar-2013 kl. 01:35 |
Hej,
Jeg ville høre om der var nogle som kunne hjælpe mig. Jeg har en Macbook Pro som jeg godt kunne tænke mig at tilslutte mit tv. Men er der nogen som har forstand hvilket stik eller liggende man skal bruge til dette? Jeg har et sprit nyt Panasonic Smart TV kan ikke lige på stående fod huske modelnummeret. Er der nogle som ved dette? |
|
![]() |
|
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Langt den smarteste løsning er at købe en AppleTV. Den er godt nok en smule dyrere end et kabel, men til gengæld får du nogle ekstra funktioner med i købet, og så kører det det nemt og trådløst.
|
|
![]() |
|
Woody97 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 59 |
Er ikke interesseret i Apple tv desværre, da det kun er sjældent jeg skal bruge det. Ellers en fin mulighed bestemt
![]() |
|
![]() |
|
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
HVilken årgang er din MBP og hvilke port har den?
|
|
![]() |
|
HVis det er en nyere, skal det være det her: http://www.av-cables.dk/mini-displayport-til-hdmi/mini-displayport-til-hdmi-kabel-m-lyd-1-m.html
Redigeret af Pastorius - 24-Januar-2013 kl. 07:34 |
|
![]() |
|
Det er vel ca halvandet år gammel. Er det så det stik jeg skal have som du har lagt link til ?
|
|
![]() |
|
GadgetBoy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2012 Status: Offline Point: 40 |
Jeg har forsøgt mig med Airparrot og Apple Tv derhjemme, men enten er kvaliten for dårlige eller også hakker skidtet, når man skruer op for kvaliteten. Jeg har prøvet at kable både computer og Apple Tv, men skidtet hakker stadigvæk. Ellers er det en smart løsning.
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
Jeg har selv en Macbook Pro, som er ca. halvanden år gammel. Det stik, som Pastorius linker til, virker fint. Det fører både billede og lyd til tv, og jeg synes, at kvaliteten er glimrende.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |