recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MacBook øv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MacBook øv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 08:02
Har du talt med Apple om det? ved godt garantien er udløbet, men det behøver nødvendigvis ikke være at du vil blive afvist, det er da et forsøg vær. Har selv en ældre Power PC G5 Quad Core som er vandkølet, den havde jeg problemer med da den blev form varm på den ene processor, begge processor og kort samt hele vandkølingen blev udskiftede uden beregning, og her var maskinen 4 år gammel. 

Redigeret af Potter - 26-Januar-2012 kl. 14:56
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Poplic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Februar-2008
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poplic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 09:40
Min bror har faktisk oplevet noget lignende. Det var netop batteriet, der var hævet op på hans MacBook Pro. Jeg mener han ringede til Apple support, der bad ham pille batteriet ud af maskinen inden det ødelagde noget og så byttede de batteriet ud u/b.

Min kollega har også lige fået ombyttet en 6 år gammel iPod pga. problemer med batteriet, så måske der er noget at hente ved at kontakte Apple?
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705
Harbo SUB10 & 5 x SAT10
PS2 - PS3
QNAP-TS 439 Pro
AppleTV
Zaptor
Til top
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2006
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oakie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 17:20
Havde en 2 år gammel macbook pro..
Batteriet gik sig en tur, som nok var det, som ødelagede motherboard og harddisk. En tur til apple "care". 6000 kr senere fik jeg den igen Clap.

Oakie
Til top
daniel_p Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-September-2010
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daniel_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 17:58
Har haft fat i både forsikring og Apple support i dag. Ingen af dem ser umiddelbart ud til at ville hjælpe.

Forsikringen dækkede kun, hvis der var overgang i strømmen, men tilbød en tillægsforsikring, som sjovt nok dækkede alle andre skader på PC'er etc.

Apple mente, som flere også har gættet på her, at det er batteriet, der er brændt sammen. De mente på den anden side heller ikke, at de skulle reparere den, da man ikke kunne forvente, at en bærbar nødvendigvis holdt mere end tre år (!), hvilket var grunden til, at man max. kunne tegne en 3-års forsikring. Det lyder pænt sort i mine ører...

Prøver at tage fat i Apple igen...

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af daniel_p daniel_p skrev:

De mente på den anden side heller ikke, at de skulle reparere den, da man ikke kunne forvente, at en bærbar nødvendigvis holdt mere end tre år (!), hvilket var grunden til, at man max. kunne tegne en 3-års forsikring. Det lyder pænt sort i mine ører...

Det var ikke længe. Mine computere herhjemme (godtnok ikke bærbare) er bare noget billigt skrammel, men dem er der 3 års garanti på....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu