|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
riise_hansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 06-Januar-2009 kl. 14:18 |
||
Hejsa,
Jeg overvejer at købe følgende:
Dette vil jeg sætte til mit Toshiba 37x3030D LCD TV. Jeg har kabel TV fra Yousee. Jeg har dog disse spørgsmål:
Redigeret af riise_hansen - 06-Januar-2009 kl. 14:24 |
|||
![]() |
|||
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
||
Som alle andre (mig selv inkl.) blev du også snydt.
Der kom desværre ikke nogen ny mini i dag... Skuffende keynote. |
|||
![]() |
|||
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
||
Minien udeblev.
Jeg benytter selv EyeTV 610, som næsten er det samme som FireDTV. Mit TV kan ikke klare 1080p, hvilket gør at Kanal5 ikke køre så godt. 720p kanaler kører dog fint. Jeg havde også glædet mig til at udskifte min Mac mini, ikke mindst med udsigten til bedre grafikkort. 1. Er besvaret. 2. Ja, men de skal være på samme MUX 3. EyeTV tager en del resourcer, jeg undlader helst at kopierer imens jeg ser tv. Jeg opelver dog ikke prolemer, når jeg bare optager. 4. Jeg kender ikke FireDTV remoten, så ved ikke hvordan den virker. Den remote der følger med EyeTV 610 virker ganske udemærket. Den er en smule simpel, men god. 5. Jeg elsker hvor nemt det er at redigerer og eksporterer optagelserne. |
|||
![]() |
|||
riise_hansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
||
Ja, det var godt nok skuffende at der ingen mini kom. Mon der overhovedet kommer en ny... hmm.
Hvad betyder det at de skal være på samme "mux"? Nå, men set i lyset af der ingen mini er kommet, så tror jeg hellere jeg vil købe en Eyetv DTT Deluxe - og så kan jeg optage DR1+2 og TV2 på min macbook - er der nogen der ved om dette vil virke på Frederksberg? |
|||
![]() |
|||
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
||
Kan man sætte FireDTV til AppleTV? Umiddelbart tror jeg ikke selv, da jeg ikke lige kan se noget software i den som kan vise TV. Jeg har smidt XBMC og Boxee på min ATV 40 GB. Egentligt meget fedt. |
|||
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|||
![]() |
|||
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
||
En MUX er en frekvens, digitalt sendes flere kanaler på samme frekvens.
EyeTV DTT Deluxe kan ikke modtage digitale tv-kanaler via kabelnet. Så for at modtage DR og TV 2 vil det kræve at der er dækning til luftbårne tv-signaler (altså DVB-T). Jeg ville nok anbefale en EyeTV Hybrid, den kan modtage analogt tv, DVB-T og DVB-C i samme tuner.
Den kan desværre ikke tilsluttes direkte til Apple TV. Men du kan tilgå optagelserne: http://forums.elgato.com/viewtopic.php?f=100&t=3903&p=18986 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |