|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|||
Det kræver jo en tændt PC eller NAS. |
||||
![]() |
||||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|||
Nej den måde jeg har valgt at gøre det på er at have en 750GB ekstern hdd som jeg tilslutter PopCornHour (hdd'en er placeret i det tilstødende rum). Det virker optimalt! |
||||
![]() |
||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|||
Fandt netop ud af at EyeTV let kan exportere til iTunes og dermed ses via Front Row.
![]() |
||||
![]() |
||||
logan-five ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|||
![]() |
||||
Dondee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 136 |
![]() |
|||
Skal til at sætte min macbook pro til min PX80. Hvor ser jeg indstillingen for overscan???
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
du kan sætte overscan inde i EyeTV under opsætning.
|
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Online Point: 8685 |
![]() |
|||
Den burde da kunne modtage HD - det kommer an på din Macs hastighed. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
lunddal :
Ved du om 610 kan modtage HD ? Så kan det jo være et alternativ til en TDC HD selector. |
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Online Point: 8685 |
![]() |
|||
Ja, men den eksisterer ikke længere (kan dog købes diverse steder).
Dog virker EyeTV med FireDTV C/CI, der hardwaremæssigt er identisk med EyeTV 610, men billigere. http://www.digital-everywhere.com/en/alcms/index.php?sid=120 7139862 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ok, det var interssant.
For lige at være helt sikkert, så vil jeg kunne benytte min Mac med TDC DVB-C, modtage HD kanaler samt EGP hvis jeg køber EyeTv + denne digital-everywhere ? Jeg skal selvfølgeligt have et TDC kort, skal man også købe et CI modul ? Redigeret af lahan - 27-Maj-2008 kl. 15:56 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Du skal også have et Viaccess CAM.
EPG bliver EyeTVs understøttede EPG - dvs. tvtv. |
||||
![]() |
||||
GadgetFreak ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-November-2004 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|||
Jeg vil lige være Karsten-Kedelig her...
Jeg har selv en mini (C2, 1,83, 2 GB ram), en superfed og stille maskine. Jeg har en Elgato DTT Diversity USB Stick til DVB-T og har kørt EyeTV 3. Nu har jeg installeret Vista på den, kan stadig bruge min DTT-stick og nu kører det med MCE i stedet. Jeg er meget, meget mere glad for at køre Windows ![]() (Disclosure: jeg har en 24" iMac som kører OS X, havde en AppleTV og har snart en iPhone 3G) Selvom OS X er superfedt, så er Front Row virkelig banalt ift MCE. Integrationen med EyeTV var so-so (hjælper med Remote Buddy) og selvom Eyetv kørte med undertekster og har en smart funktion til at bortklippe før/efter tid + at konvertere/komprimere optagelserne, så er det en mindre helstøbt fornemmelse. Jeg brød mig ikke om at lægge al min video og film ind i iTunes (auto-import) hvilket systemet i den grad lægger op til. At dele et iTunes library er ikke uden problemer, at skulle lægge sine billeder ind i iPhoto (og synkronisere med Mac Mini, eller dele library) er heller ikke uden problemer og til sidst har man ikke adgang til sputnik og andre betalingstjenester (udover iTunes). Radio spiller skidtet heller ikke ![]() Sidst men ikke mindst virker undertekst-filer (srt osv) ikke længere i den nyeste Front Row som jeg prøvede. Jeg er alt i alt ret glad for at være skiftet til Vista, men regner dog med at erstatte skidtet med en boks med indbygget optager (eller PlayTV?) og så min Popcorn Hour da den er suveræn til højopløselige formater. Men interfacemæssigt er den, sammenligneligt, til grin... Anyways, hvis der er noget du vil spørge om skal du bare sige til. - Sebastian |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |