|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
knaldeglad ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
jep.... afinstalleret og installeret og smidt xml på en extra gang :)... og det var Patriarkens filer... og det er ikke kun musikvideoer der fejler... det er alle videoer ser det ud til...
Redigeret af knaldeglad - 27-September-2011 kl. 12:58 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg sned den xml fil ind som Patriarken linkede til og så virker det hos mig.. Ny har jeg den almindelige youtube og youtubehd liggende i mine providers, den almindelige virker selvfølgelig ikke, så den ryger bare ud.
|
|
![]() |
|
knaldeglad ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Nå!?... Øv... jammen det er jo mit setup der er skod så... roder med det igen... tak for info..
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Kan desværre ikke rigtig vejlede dig anderledes.. Det burde jo bare virke. Har svært ved at se, hvad der skulle forhindre det i at virke, må jeg erkende. Der er jo ikke rigtig noget i det. En simpel grænseflade og et simpelt script der får youtube videoen til at afspille som film i dit mediecenter.. Jeg kan ikke engang se, hvorfor der skulle være forskel på 32bit og 64bit, hvad det her angår, da MCE mig bekendt kører 32bit.. Det er MediaPlayer som kører 64bit på en windows 64bit maskine.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Forskellen er de assemblies der benyttes på hhv 64bit og 32bit. Fx virker Macrotube også på extendere hvor der skal transcodes(dette sker ift MS's MCSDK) vie Media Foundation. Der er forskel på Directshow/MF 32 bit og 64 bit, og derfor skal der kodes (en smule) anderledes svjv. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Knaldglad, det var en halv sandhed jeg fik fortalt dig forleden. Det virker nemlig kun delvis hos mig, fandt jeg ud af igår aftes. Faktisk er der en hel del film som den ikke vil afspille, og umiddelbart er der ingen sammenhæng i hvilke eller hvor gamle de er.
Jeg er blank på, hvad årsagen er.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |