|
Mad Men på Blu-ray? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-November-2012 kl. 11:37 |
Hej med jer!
Hvor får jeg fingrene i Mad Men på Blu-ray til billigst mulige penge. Jeg har sæson 1. Det er fint hvis der bare er engelske undertekster da jeg antager prisen så bliver billigere.
PS. En sidebemærkning - Kan man virkelig ikke få Sopranos på Blu-ray nogle steder? Ved godt der ikke er en boks endnu - men så enkeltvis da. Synes jeg har hørt noget om at det kun er sæson 1 og 6 man kan få fingrene i, hvilket lyder mærkeligt. :-/ |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
amazon.co.uk har da Sopranos på blå sæs 1 og 6. Og sæs 1 er med dk tekster, ved ikke med den anden.
|
|
![]() |
|
cnpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 158 |
Der kommer nok sæt en boks med alle sæsoner af Sopranos og det er derfor de ikke er udsendt en sæson af gangen, de gjorde det samme med Deadwood.
Billigste Mad Men finder du nok hos Amazon, enten deres co.uk side eller deres .com side |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
Jeg fik første sæson af Mad Men billigt på Amazon UK. Senere snuppede jeg de næste to sæsoner til $10 stykket hos Amazon i USA. Jeg har stadig kun set første afsnit
![]() |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Jamen du kan da bare sælge dem til mig hvis du ikke gider se dem Naiera? ;-)
OK, men er der ikke noget med noget told og noget værk hvis man bestiller der? |
|
![]() |
|
Btw så er det dybt mærkeligt kun at lave Sopranos på blå i sæson 1 og 6. KOM SÅ MED DEN BOKS!
|
|
![]() |
|
cnpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
![]() |
|
OK, har lige været inde på .com udgaven og kan se at de koster 10 dollars.. Men hvad løber det op i med fragt? Og kan de egentlig overhovedet afspilles på vore maskiner....?
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
Sæson 1 til 4 er regionsfri. Du kan altid tjekke der, om filmene er fri.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Tak Flemming!
|
|
![]() |
|
Kan nogen fortælle mig om der egentlig er engelske undertekster på eksempelvis Mad Men sæson 2,3,4,5 hvis man bestiller på amazon.com. Umiddelbart kan jeg ikke se det på siden? |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |