|
"Made for iPhone" bruge Android i stedet |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal nok skifte radioen ud med én der er lavet til Android. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne det ikke være noget ala http://eBay.com/viewitem?itemId=160810838896&index=20&nav=SEARCH&nid=24587360449
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan ikke lave noget eksternt som viser titel osv. på radioens display, eller lader dig styre musikken fra radioen - for at kunne det skal selve bilradioen være bygget til at kommunikere med Android og det er den ikke. Den er "kun" bygget til at kommunikere med en Apple enhed gennem det standardiserede stik. Det er ikke fordi man rent teknisk ikke kan lave noget tilsvarende for en Android enhed, der er bare ikke ret mange der gør det for dels er der ikke samme forretning i at gøre det, og dels er der nogle tekniske udfordringer fordi den mulighed ikke er standardiseret på Android enheder som den er på Apple enheder. Bortset fra nogle få Pioneer (tror jeg) autoradioer med Android implementation har jeg endnu ikke set andre. En af fordelene ved at eje en Apple enhed, er den kæmpe industri der omkranser den - Apple er så successfuldt et firma, og har solgt så mange ipod og iphone enheder at alle andre firmaer elsker at snylte på deres success. Derfor kan du finde 10 milliarder forskellige covers, ipod docks osv. osv. - der er stort set ingen HiFi producenter idag der ikke har en eller anden form for device som har iPod connection, Air play funktion eller lign. Så desværre, det du eftersøger kan du ikke - det eneste du kan er at tilslutte via AUX så lyden overføres til radioen, men selve styringen og display skal stadig foretages på din Android enhed. Der findes et adapterkabel som konverter både strøm og aux om til iPhone stik, så kan du tilslutte via det indbyggede interface, men det giver dig kun overførsel af lyd samt strøm til telefonen. http://www.cablejive.com/products/dockBossplus.html Der fåes også nogle varianter uden strøm http://www.amazon.com/Universal-Converter-Cable-Conversion-Blackberry/sim/B003MQ7F8Y/2 Alternativt kan du afspille lokalt gemt musik via USB - dette kræver at du på din Android enhed lige skal ind under settings og vælge masselager under USB settings. PS: Nu nævner du at det ikke er lokal musik du ønsker at afspille men Wimp - bare for en ordens skyld, så kan du mig bekendt heller ikke afspille musik fra en App som Wimp med device control og titel visning osv. fra en iPhone - det kan du kun fra lokal gemt musik. Redigeret af spawn - 20-Juli-2012 kl. 16:34 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange nyere bilradioer har jo bluetooth. Det har min ihvertefald :-) og det plejer at fungere fornuftigt. Jeg kan også vælge næste track m.m. Det fungerer fint med android.
De radioer er ikke specielt dyre, så måske det er tid for dig at skifte model. Hjælper self. ikke hvis det er en stor radio der er implementeret i konsollet.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |