recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mads B's lille anlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMads B's lille anlæg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mads.B Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Marts-2011
Sted: Herning danmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Mads B's lille anlæg
    Sendt: 09-Marts-2011 kl. 19:21

Hej recordere Smile

jeg er en studerende, som efter det sidste år har jeg fået skrabet mig et mindre budget anlæg sammen. Men det er første her det sidste halve til helle år det virkeligt har taget fart. Førhen havde jeg et lille alt i en, analog Surround Sound anlæg(Yamaha GX-70), fra midten af 90'ernem, det spillede nu godt til ingen penge. Men tørsten efter et større anlæg med digital surround sound kom hurtigt Tongue

teknik:
Reciever: Onkyo 608B
Fladskærm: Sharp Aquos 32"
Front ht: jamo Cornet 70
bag ht: Yamaha NX-GX-70
Subwoofer: Eltax Atomic 10"
BD Drev: PS3

Billeder af mit beskedne anlæg:

(bag sofaen Yamaha NX-GX-70)

Fremtidige planer:
Smidt reciever i skabet
kabel skjulere
Fundet en center som passer til jamo'erne
Fundet en bedre subwoofer

Redigeret af Mads.B - 09-Marts-2011 kl. 19:25
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 19:27
Det er et flot setup du har skrabet sammenSmile Men du skulle nu hænge surround højttalerne op på væggen bag dig over hovedhøjde, og så vinkle dem mod dig. De kan nok ikke hænge på side væggene pga døren. Det er ellers den bedste placering.
Til top
Mads.B Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 19:42
hej kampus