recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Magic keyboard til Bluetooth USB dongle
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Magic keyboard til Bluetooth USB dongle

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Magic keyboard til Bluetooth USB dongle
    Sendt: 19-Juli-2019 kl. 14:06
Jeg er meget glad for Apples Magic Keyboard, men desværre kan den kun forbindes til en computer adgangen, og det er alt for besværligt at skifte computer. Derfor bruger jeg kabel på mit Magic keyboard i dag, men vil naturligvis gerne være fri for kablet.

Hvis jeg sætter en USB dongle (fx Asus USB-BT400) i min USB-C skærm, og forbinder alle computere til skærmen med USB-C, så vil de have adgang til USB donglen.

Spørgsmålet er så om jeg kan forbinde et Magic keyboard til en USB Bluetooth dongle, og det vil virke sådan at alle har adgang til Magic keyboardet, hvis computeren tilsluttes med USB-C.

Tror I det vil virke?

Har I evt. en alternativ løsning til, hvordan jeg kan undgå at have kabel på mit Magic keyboard, når der ofte sættes forskellige computere til? 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu