recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mail sendt til Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmail sendt til Yousee

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
xeon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2009 kl. 14:48
Nu tænker han nok på internet og ikke telefoni.

ISDN er stortset dødt på data men lever i bedste velgående til telefoni.

Mange private har en ISDN2 (2 linier)
Mindre virkesomheder har som regl x antal ISDN2'ere
Større virksomheder har som regl ISDN30 (30 linier)
Til top
Anders2400 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-December-2008
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 20:31

En måde man kan minimere sine udgifter til digitalt tv hos YouSee er ved at vælge den analoge Grundpakke eller Mellempakke, og abonnere på digitalttv... på den måde får man alle kanalerne fra Fuldpakken i digital kvalitet. Så betaler man kun for den analoge Grundpakke plus udgifterne til digitalt tv.

Det koster vist officielt et gebyr at skifte til en mindre pakke, men det er ikke noget jeg nogensinde er blevet bon'et for. Jeg har pt. Mellempakken men overvejer at neddrosle til Grundpakken for at spare endnu mere. Mon jeg så kan fortsætte med min Favoritpakke? Jeg ved godt, at der står på YouSee's hjemmeside at Favoritpakken kræver Mellempakken.

Men et er teori noget andet er praksis... og det følger ikke altid ad.

Panasonic TH-42PX80EA - AirTies 7310 - Onkyo TX-SR608 - Sony PlayStation 3 250GB - Logitech Harmony One - ASUS K53SM-SX164V - Fibia 100/100 Mbit
Til top
broholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2009 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af Anders2400 Anders2400 skrev:

En måde man kan minimere sine udgifter til digitalt tv hos YouSee er ved at vælge den analoge Grundpakke eller Mellempakke, og abonnere på digitalttv... på den måde får man alle kanalerne fra Fuldpakken i digital kvalitet. Så betaler man kun for den analoge Grundpakke plus udgifterne til digitalt tv.

Det koster vist officielt et gebyr at skifte til en mindre pakke, men det er ikke noget jeg nogensinde er blevet bon'et for. Jeg har pt. Mellempakken men overvejer at neddrosle til Grundpakken for at spare endnu mere. Mon jeg så kan fortsætte med min Favoritpakke? Jeg ved godt, at der står på YouSee's hjemmeside at Favoritpakken kræver Mellempakken.

Men et er teori noget andet er praksis... og det følger ikke altid ad.

Tro da bestemt ikke man kan se fuldpakke via digital hvis man kun har mellempakke. Tro du lige har skiftet til digital, for så kan man se alle kanaler i ca. 30 dage, men efter de 30 dage, så kan man kun se de kanaler som den pakke man har valgt.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2009 kl. 16:53

Havde i flere år kun Mellempakke, men kunne se alle kanaler Digitalt. Har nu kun Grundpakke, kan stadig se alle kanaler Digitalt.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2009 kl. 18:22
Oprindeligt skrevet af xeon xeon skrev:

Nu tænker han nok på internet og ikke telefoni.ISDN er
stortset dødt på data men lever i bedste velgående til telefoni.Mange
private har en ISDN2 (2 linier)Mindre virkesomheder har som regl x antal
ISDN2'ereStørre virksomheder har som regl ISDN30 (30 linier)

FULDRATE bruge skam stadig ISDN til data og telefoni, så helt sten død er
ISDN skam ikke.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2009 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

FULDRATE bruge skam stadig ISDN til data og telefoni, så helt sten død er ISDN skam ikke.

VoIP og ISDN er absolut ikke det  samme.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2006
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2009 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Havde i flere år kun Mellempakke, men kunne se alle kanaler Digitalt. Har nu kun Grundpakke, kan stadig se alle kanaler Digitalt.

Det lyder da næsten for godt til at være sandt. Det kunne være man skulle prøve et skifte til grundpakken
Det koster selvfølgeligt 300 dask at skifte til en mindre pakke, men de kan jo hurtig indtjenes igen med den besparelse man får hver mdr.
Der er jo lige problemet med at man skal have mellempakken for at have en favoritpakke eller skal man
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2009 kl. 21:53

Oprindeligt skrevet af alias alias skrev:

Der er jo lige problemet med at man skal have mellempakken for at have en favoritpakke eller skal man

Hvis det er efter bogen, så ja. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu