|
Mailadresse yousee bredbånd fejlmelding |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juni-2014 kl. 10:14 |
Hej!
Yousee bredbånd har været nede hos os siden igår og det er umuligt at fejlmelde via tlf. Og deres webform online skodder fælt på en mobil edge.. Nogle som har en direkte mailadresse til fejlmelding hos yousee så jeg kan sende en mail istedet? Ps andre med forbindelsesproblemer? (Har genstartet alt flere gange) |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå den kom så online nu... Flot ingen internet fra i aftes omkring kl 20 til kl lidt over 10.. Og ingen steder at fejlmelde til
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Jeg har også af og til problemer med mit YouSee-bredbånd - nogle gange falder det helt ud. og umuligt at komme igennem til YouSee!
Aars, Nordjylland Mail-adresse til YouSee: kundeservice@yousee.dk Fandt adressen her: http://yousee.dk/Om_YouSee/Oversigt.aspx#ml=footer_I-hjemmet_nederst-linklinje_om-yousee
Redigeret af turbo2 - 28-Juni-2014 kl. 13:52 |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Prøv evt. også denne her, hvor der er en oversigt over alle deres tjenester:
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Kontakt Når du har klikket dig gennem de rigtige valgmuligheder, bliver du oplyst om en svartid pr. mail på 3 uger i øjeblikket - så det kan vist ikke svare sig at kommunikere ad den vej. ![]() Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Jeg ringede lidt senere og spurgte til en adresse, og fik at vide at fejlmelding kunne ske til deres tlf (når denne havde åbent), så sagde jeg det havde jeg prøvet gentagne gange.. Men hver gang jeg var kommet igennem tasteslusen som jo også tager tid, fik jeg en automatisk besked om at de ikke kunne besvare mit opkald grundet travlhed... Flot.. Nåmen så spurgte jeg dem hvad jeg så kunne gøre.. Og fik at vide jeg også kunne bruge deres onlineformular.. Og jeg oplyste dem om at jeg jo ringede fordi mit internet ikke virkede.. Og da mobildækningen er dårlig så vi kun har edge på mobilen og alene det at komme ind på youseesiden tog en krig.. Og udfylde online formularen havde jeg også prøvet men opgivet pga. Den var for "tung" til edge.. Om jeg ikke bare kunne få en mailadresse som man kunne fejlmelde på.. Den søde pige brugte 5 minutter på at undersøge om det var muligt.. Det var det desværre ikke.. For en fejlmelding indebar jo flere spørgsmål fra deres side.. Som jeg jo oplyste at de kunne jo bare ringe og spørge da de jo har mit tlfnummer og vi ikke har lang tlfsluse eller kø ;))
Så at fejlmelde tænker næppe kan betale sig at gøre via kundeservice da sidst jeg sendte mail til ovennævnte adresse var de hh. 3 dage om at svare.. Og en gang fik jeg aldrig svar.... Så i princippet kan det vise sig at være svært at komme til at fejlmelde.. Og kan kun appelere til at de laver en dedikeret mailadresse man kan fejlmelde feks sit bredbånd på (og gerne en dedikeret direkte ind til den enkelte afdeling).. Det har jeg ihvertfald foreslået dem.. For som jeg sagde til medarbejderen at først er man frustreret over 14 timer uden internet.. Og dernæst kan man så gå i koma over hvor besværligt det er at fejlmelde UDEN internet... I disse it tider.. Kunne man bare sende en mail afsted til den afdeling som tog sig af driften så fangede de nok problemet inden det havde udviklet sig og at de havde 10000 kunder i telefonen.. Som de jo alligevel ikke kan håndtere eller servicere. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1043 |
Prøv via Facebook - der har jeg haft held til at komme hurtigere igennem.
|
|
![]() |
|
Jeg bruger ikke facebook
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Ej heller jeg!! Og heller ikke mere deres YouSee-forum, som ikke er meget bevendt...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |