|
Mail-problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2015 kl. 12:10 |
Hej
Jeg kan ikke mere trykke på send mail i kontakt os, på de forskellige web-sites, hvor jeg normalt kunne trykke og så kom ind på min g-mail og derved kunne skrive en besked. Det kan jeg pludseligt ikke mere ?? Har windows 7 og g-mail samt bruger chrome. Nogen der kan hjælpe ??? |
|
|
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv med Explorer.
|
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
Det virker heller ikke ![]() Heller ikke selv om den bliver min fortrukne browser, så bliver jeg sendt videre til chrome i stedet for til mail ???
|
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
åbn din gmail og kopier mailadressen over i stedet. - det er en opsætning i din browser.
http://blog.hubspot.com/marketing/set-gmail-as-browser-default-email-client-ht (dette løser det også, men jeg må blankt erkende jeg har ret meget mod at man "automatiserer" ting fra en hjemmeside. det er en alvorlig sikkerhedsrisiko)
|
|
![]() |
|
[QUOTE=claus_jac]åbn din gmail og kopier mailadressen over i stedet. - det er en opsætning i din browser.
Ok det er også sådan jeg gør nu, da det ikke kan virke på den anden måde ! Og det kan så godt være, at det er bedst at fortsætte med at gøre det på den måde ![]() Takker for jeres hjælp
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Det er fordi Windows skal forstå hvad det skal gøre med en mailto:// kommando.
Måske har du haft den opsat og så efterfølgende geninstalleret programmet, for så ved Windows ikke hvad den skal gøre. Jeg ved ikke hvordan du får Gmail til at forstå en mailto:// kommando , det kræver måske et plugin til Chrome. Men den del hvor windows styrer det kan findes under følgende opsætning på Windows 8 og jeg mener at det er næsten ens på en Windows 7:
Redigeret af Cyberguyen - 27-December-2015 kl. 16:45 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Hej Cyberguyen Jeg gik ind på det link som Claus_jac skrev og så var det klaret : http://blog.hubspot.com/marketing/set-gmail-as-browser-default-email-client-ht Så er det bare som han skriver også, om det er klogt at aktivere det igen eller kopier linket over mail i stedet ! Men mange TAK
![]() Redigeret af cccd - 27-December-2015 kl. 17:16 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |