recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - male ramme/dropdown
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

male ramme/dropdown

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RM-TRANSPORT Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RM-TRANSPORT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: male ramme/dropdown
    Sendt: 26-August-2012 kl. 11:44
Nogen erfaringer jeg kan ikke finde oplysninger.Men det burde kunne give et bedre resultat en uden kanter.MotolLærredet er  til nypris ca 10k i 120" 16/9.Men som sagt uden sorte kanter på.

MVH Vognmanden.
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 07:35
Jeg har læst den sætning nogle gange.

Hvad er spørgsmålet? :)
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af Precious Precious skrev:

Jeg har læst den sætning nogle gange.

Hvad er spørgsmålet? :)

Tror spørgsmålet er om man kan male en ramme på og på dropdown. Smile

Ved det ikke helt om man kan, hvis det er dit spørgsmål, da lærred jo vil blive stift der og måske krakkelere når det bliver rullet op.

Det er rent gætteri fra mit vedkommende af, men hvis det kan lade sig gøre så du ovre i noget stof maling af en art vil jeg gætte på.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RM-TRANSPORT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 18:43
MVH Vognmanden.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RM-TRANSPORT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 18:48
Hejsa ja det var da noget uklart vrøvl jeg fik skrevetEmbarrassed,nu er der foto så er det nemmere og se hvad jeg mener.JordanDK du er inde på emnet 100%.
Jeg Mener da han sagde lissau kan det passe ud fra foto?? 600kr skal jeg give.
MVH Vognmanden.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu