|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 14> |
Forfatter | |||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Jo faktisk |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
det er med danske tekster, det er vi nogen som gerne vil have. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
du må ikke lyve. og så kommer transformers, faktisk samme dag. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
så var der allerede svar fra moviezoo. det lyder jo positivt. Hej Flemming
Det er da ihvertfald de priser vi har fået fra vores leverandører. ;o)
Så jo den skulle være god nok.
Fortsat god dag.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
||
Ahh ja de danske tekster, ja så må man vente! ![]() |
|||
![]() |
|||
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
||
efter min mening, så ødelægger det film oplevelsen at sidde og læse undertexter med hensyn til MI Boxen som jo er udkommet på BD
den næste fede film der kommer på BD.. Dark City - http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=961118 = 100DKR DVDPACIFIC har klart de beste priser
|
|||
Pioneer PDP-LX5090
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
den debat har været der mange gange. der er stadig nogen som ikke er så gode til engelsk. jeg vil gerne have til konen og når børnene begynder at kunne læse, de lærer trodsalt at læse før de forstår engelsk. og så er der også nogle film hvor man ikke lige fatter alt, så er det rart lige at kunne få det sidste ord med. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
||
Jeg har sat overvågning på Band Of Brothers, Kill Bill Vol. 1 + 2 samt Die Hard Collection. Først når én af dem udkommer, bestiller jeg min første BD-afspiller. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
dem har jeg også sat overvågning på. dem skal man også bare have. men nu bliver der trodsalt lukket op, for nogen af de film jeg har ventet på. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
||
hvor sætter i overvågning på ? har selv sat nogle på amazon |
|||
Pioneer PDP-LX5090
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det er hos moviezoo. men det er jo film med tekster. så det kan du jo ikke bruge.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Jeg syntes også godt om DVDPacific, omend man skal passe på at en del af filmene er region A, og derfor kræver en tilsvarende blu-ray afspiller eller en med kodefri mod-kit for at kunne spilles. Og Dark City fra DVD Pacific er netop Region A film (efter de oplysninger jeg har kunnet finde) Dark City er dog ikke så dyr i det hele taget. Den europæriske udgave koster blot 132 kr leveret til din postkasse fra dvd.co.uk. Det er vel nogenlunde samme pris som dvdpacific.com, når deres porto regnes med. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |