|
Mange gode ting. BILLIGT! |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Steen.
Vi kan dele portoen, så det bliver 319,- også sender jeg med Gporto uden omdeling. Er det ok?
|
|
![]() |
|
steen m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Det er ok.
Skal jeg bruge 60375719 til swiop ?
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Jeps, også send besked med dit navn, adresse og e-mail til min mobil el. via pb. Den bliver du glad for, hvornår skal du til staterne?
|
|
![]() |
|
steen m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Først i 2017 Men jeg manglede den da vi var der i år,vi måtte bruge konens gamle Iphone 4 til at dele netværk men kun 3g.
|
|
![]() |
|
Så er der ryddet lidt op i den første post. Der er dog stadigvæk rigeligt med gode sager :)
|
|
![]() |
|
OP en tur :)
|
|
![]() |
|
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
Er zyxel homeplug solgt? Linket på dba er inaktivt
|
|
![]() |
|
Hejsa. Nej det er en fejl, den er oppe igen. Er du interreseret? |
|
![]() |
|
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
Hej
Yes, er interesseret. Er det dig jeg også har skrevet med på hol.dk? Redigeret af Anderton - 14-Juli-2015 kl. 14:57 |
|
![]() |
|
Redigeret af Anderton - 14-Juli-2015 kl. 14:58 |
|
![]() |
|
Jeps, men har ikke lige holdt øje med tråden. |
|
![]() |
|
Ok, gav et bud på PM derinde. Vil gerne have den lidt længere ned i pris. Koster 435 på webhallen inkl forsendelse + kvittering.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |