|
Mange gode ting. BILLIGT! |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, har svaret dig igennem PM.
Havde sgu ikk lige fået tjekket min PM derinde :)
|
|
![]() |
|
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
Og har svaret dig
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Op en tur :)
|
|
![]() |
|
Op igen. Der er desuden kommet nye priser på flere af tingene og jeg er åben overfor bud :)
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
400,- inkl. fragt for macbook'en?
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Det er for billigt. Har fået et bud på 500,- pp. Der sagde jeg nej, men er villig til at sælge den for 500,- pp nu. Den koster 49,- at sende uden omdeling.
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Helt i orden :-) Vil bare ikke smide mere end 400,- |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |