|
Mange prøvekanaler? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2013 kl. 10:11 |
For en 1½ måneds tid siden var der en Stofa-tekniker der bankede på og spurgte til en boks i haven, den stod så ovre ved naboen. Siden da har vi haft en masse kanaler vi normalt ikke har, her iblandt alle sports-kanalerne. Jeg ved at Tv3 Sport 2 er på prøve men ellers kan jeg ikke finde noget. Vi hører under AN-TV.
Nogen af jer der ved noget? Eller skal jeg bare være glad?
![]() |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det må jeg hellere sende en tekniker ud og få gjort noget ved
![]() |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Hey hey, disse informationer forlader ikke forummet!
![]() |
|
![]() |
|
thomasv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2008 Sted: Vestbjerg, DK Status: Offline Point: 9 |
Hej,
Det lyder som samme "problem" som i denne tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127482&title=for-mange-kanaler mvh Thomas |
|
![]() |
|
Tjo det kunne godt tænkes. Vi har dog Pakke 1 og fra hvad jeg kan se har vi sådan set Pakke 3. Så ingen klager herfra. :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |