recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mange prøvekanaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mange prøvekanaler?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mange prøvekanaler?
    Sendt: 06-December-2013 kl. 10:11
For en 1½ måneds tid siden var der en Stofa-tekniker der bankede på og spurgte til en boks i haven, den stod så ovre ved naboen. Siden da har vi haft en masse kanaler vi normalt ikke har, her iblandt alle sports-kanalerne. Jeg ved at Tv3 Sport 2 er på prøve men ellers kan jeg ikke finde noget. Vi hører under AN-TV. 

Nogen af jer der ved noget? Eller skal jeg bare være glad? Wink
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

For en 1½ måneds tid siden var der en Stofa-tekniker der bankede på og spurgte til en boks i haven, den stod så ovre ved naboen. Siden da har vi haft en masse kanaler vi normalt ikke har, her iblandt alle sports-kanalerne. Jeg ved at Tv3 Sport 2 er på prøve men ellers kan jeg ikke finde noget. Vi hører under AN-TV. 

Nogen af jer der ved noget? Eller skal jeg bare være glad? Wink

Det må jeg hellere sende en tekniker ud og få gjort noget ved Wink (naah)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 10:27
Hey hey, disse informationer forlader ikke forummet! Tongue 

Til top
thomasv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Januar-2008
Sted: Vestbjerg, DK
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 10:32
Hej,

Det lyder som samme "problem" som i denne tråd:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127482&title=for-mange-kanaler

mvh
Thomas
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 10:36
Tjo det kunne godt tænkes. Vi har dog Pakke 1 og fra hvad jeg kan se har vi sådan set Pakke 3. Så ingen klager herfra. :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu