|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Tålmodighed kære ven, tålmodighed. Priserne ER på vej ned |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Jeg har sku ingen tålmodighed Kampus, med alle de god title der udkomme på Blu-ray
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Kom over det og kom videre.. Prøv at se på de nye BD udgivelser af top filmene på HD-DVD formatet som f.eks KingKong og Transformers. I modsætning til HD-DVD, så kommer de nu med lossless lyd og de anmeldelser jeg har læst har kun været til BD udgavernes fordel.
Jeg syntes der er tilbud alle steder.. Har slet ikke plads til alle de BD'er jeg køber billigt lige pt.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
|
Vi er da også gået fra 299,- til nu 199,- i bl.a. Elgiganten.
|
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
|
TP Musikmarked har tag 3 betal for 2 (499,90 kr), men desværre med et begrænset udvalg.
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
|
Der var en del fra TP jeg er interesseret i, men jeg kan få det 150,- billigere for 3 stk fra udlandet.
Men det er da godt at priserne falder i Danmark ![]() |
||
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |