|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
vraa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2005 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Lidt flovt må jeg nok erkende at det var pga. der ikke var valgt en kanal på det tidspunkt. Jeg skal have foretaget en scanning af kanalerne i MCE eller andet media software for derefter og gå ind på en kanal. Kørte så Support Tool og nu viste den 100% ved næsten alle kanalerne. |
|
![]() |
|
Kasperp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Næstved,Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Nogen løsning på dette problem?
Jeg oplever det samme. Har dog kun fundet DR1, DR2 og TV2 indtil videre der virker. Support tool'et siger at der er 100% signal strenght |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
På digitalt viser FireDTV (I firedtvtool that is)kun Signalstrength hvis den frekvens som der afprøves indeholder en kanal.
Hvis du trykker refresh(flere gange), vil du kunne se at bla frekvens og signal strength varierer...Du kan umiddelbart ikke bruge dette tool til meget andet end at konstatere om der er et CA modul i og om de rette opdateringer og firmware er installeret... PS:Hvis det er muligt så kør udenom forstærkere til digitalt. Signal på Coax behøver ikke at være særligt stærkt.... Redigeret af Patriarken - 20-August-2008 kl. 15:11 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Kasperp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Næstved,Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Jeg har kabel direkt fra væggen til FloppyDTV kortet, men kan som sagt kun se ganske få kanaler.
Jeg ved ikke om jeg skal gøre noget yderligere mht opsætning for at få resten til at virke? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kom til at tænke på om det måske er det kort fra yousee den kan være gal med hos mig?
Er der en måde at teste det på? |
|
![]() |
|
![]() |
Nå lidt roderi med kortet gjorde udslaget. Der har åbenbart ikke været ordentlig kontakt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |