|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Det er vel muligt at du får din guide data fra DVB-S....Såvidt jeg husker tuner du en transponder på DVB-S for at opdatere din guide. Hvis kanalerne eksisterer på hhv. DVB-S og T kan de jo i princippet dele data specielt hvis de er gruperet som samme kanal.
Jeg kan dog ikke helt se hvad problemet er, der findes jo en XMLTV epg parser til DVBviewer(Den Delphi har lavet) så hvis du mangler data kan du jo bare implementere denne... |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Var det på dit TV eller var det i DVBViewer du tunede ind? Hvis det var i DVBViewer, var der så programomtaler for udsendelser der bliver sendt i morgen og frem? Det er der nemlig ikke hos mig.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
|
Mit tv ? kan man også tune noget på det ? troede bare det var en monitor og at al logikken lå i mediecentret
![]() Jep, i DVBViewer, men jeg kiggede nu ikke så langt fremad, kun hvad der blev sendt inden for de næste timer. Jeg skal gerne checke senere.
|
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Som jeg tror det er, så havde jeg en ufuldkommen EPG på TV2 den formiddag, fordi MUX 1 ikke havde været tunet ind, så på en eller anden måde har den fået en komplet programoversigt, men detaljerne manglede. I løbet af dagen har MUX 1 så været tunet, og dermed leveret de manglende oplysninger, som jeg så kunne se om eftermiddagen. På mine TV er alle oplysningerne opdateret, da de jo er tunet på MUX 1, når man er på DR1/2 eller TV2. Jeg vil nu prøve at sætte en Tune Only timer ind, som tuner MUX 1 og 2 hver morgen
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Jeg ved godt det ikke er dit motto, men det er ud fra devisen: Keep It Simple. Hvis det virker med DVBViewer, er der jo ingen grund til at have et job kørende hver dag for at hente EPG fra ONTV, når man kan spare 89 kr/år, ved at lade DVBViewer gøre det
![]() |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Jojo, det er fint at du holder det simpelt... Hvis din recording service fejlede i dag mht "Tour de France" kan jeg fortælle dig om et højdepunkt: Om Hoogerland der blev kørt ned: [Leth]Det er er jo en af de mere absurte tildragelser af en skade, - påført af pigtråd. Men altså det er jo helt vildt. - En cykelrytter der får så dybe sår af et pigtrådshegn som han bliver smidt ind over... - Kan ikke huske om det er sket før! [Ritter]Ja alt omkring det styrt var jo uvirkeligt det var jo som at speake på en film.... [Leth]Ja rigtigt, - en Carpenter film - Med en morderbil der pløjer ind på rytterne - Ja...Når man så den igen og igen så tænkte man lige præcis dét. - Det er en bil der er ond - Det er en bil der er ond - Der spiser cykelryttere...... Haha.. Redigeret af Patriarken - 12-Juli-2011 kl. 17:04 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Min Recording Service fejler kun, når jeg ikke giver den nok harddiskplads at spise ![]() Ellers er den klippestabil, har ikke haft en misser så langt tilbage jeg kan huske. Mit EPG problem er kun relateret til indhold. Alle programmer fremgår af EPGen, det er bare beskrivelserne af indhold, og medvirkende der manglede. Nu har jeg sat en Autotimer til at tune ind på de to DVB-T muxer dagligt, som jeg har haft det på min Canal Digital i årevis. Den tuner lige Travel & Living 1 gang i døgnet, i nogle minutter, så har den gnasket EPG til mere end 1 uge
|
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |