recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Manglende forbindelse til wifi netværket
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Manglende forbindelse til wifi netværket

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flmr77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flmr77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 00:46
ok, troede ikke man kunne låse sådan noget,

dvs. at du kiggede efter noget hurtigere netkort fra samme fabrikant ?
( hvordan så du at det var hurtigere ?)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 07:17
Hvis dit nuværende kun understøtter "B/G" (54 Mpbs), så find et netkort som kan køre "N" også (150/300 Mbps).

M.v.h.
Til top
Flmr77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flmr77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 15:55
Tak for input.

Er så heldig at det er et N netkort der sidder i , men kun 150 Mbps version :-(
så hvis jeg skal udskifte det, vil jeg nok kigge efter noget dual band, da pris forskellen er lille.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af Flmr77 Flmr77 skrev:

Tak for input.

Er så heldig at det er et N netkort der sidder i , men kun 150 Mbps version :-(

så hvis jeg skal udskifte det, vil jeg nok kigge efter noget dual band, da pris forskellen er lille.

Hvis ikke du har en dual-band router, så har det ingen betydning.

M.v.h.
Til top
Flmr77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flmr77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 20:26
helt enig, men kiggede efter en dual band router i forvejen, da der er lidt mere fredfyldt endnu på 5 Ghz båndet.

Og forskellen i pris mellem single og dual band, er stort set ingenting, så tænkte lidt frem i tiden, hvad man så godt kunne tænke sig.

(Hvis ikke det hjælper, må jeg jo flytte de store skrumler af nogle skabe, og hive lidt kabler gennem de smalle installationsrør)

MvH
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 20:31
Ok.

Jeg kan anbefale dig ASUS RT-N66U. Fantastisk dækning og hastighed! Alternativt, hvis du alligevel vil se fremad, så den nye ASUS RT-AC66, som kører AC-band.

M.v.h.
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 21:52
Hvad Styresystem bruger du på din bærbare?
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Flmr77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flmr77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 00:31
Henrik B> tak for anbefalingen, har godt lagt mærke til at der er mange, der er meget tilfredse med deres asus routere-

Overvejer lige om jeg synes at merprisen for ac-band er det værd på nuværende tidspunkt, ikke mange enheder der understøtter det endnu.

Theilo>>bruger Win 7 64 bit
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu