|
Manglende forbindelse til wifi netværket |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ok, troede ikke man kunne låse sådan noget,
dvs. at du kiggede efter noget hurtigere netkort fra samme fabrikant ? ( hvordan så du at det var hurtigere ?)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvis dit nuværende kun understøtter "B/G" (54 Mpbs), så find et netkort som kan køre "N" også (150/300 Mbps).
M.v.h. |
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Tak for input.
Er så heldig at det er et N netkort der sidder i , men kun 150 Mbps version :-(
så hvis jeg skal udskifte det, vil jeg nok kigge efter noget dual band, da pris forskellen er lille.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvis ikke du har en dual-band router, så har det ingen betydning. M.v.h. |
|
![]() |
|
helt enig, men kiggede efter en dual band router i forvejen, da der er lidt mere fredfyldt endnu på 5 Ghz båndet.
Og forskellen i pris mellem single og dual band, er stort set ingenting, så tænkte lidt frem i tiden, hvad man så godt kunne tænke sig. (Hvis ikke det hjælper, må jeg jo flytte de store skrumler af nogle skabe, og hive lidt kabler gennem de smalle installationsrør) MvH |
|
![]() |
|
Ok.
Jeg kan anbefale dig ASUS RT-N66U. Fantastisk dækning og hastighed! Alternativt, hvis du alligevel vil se fremad, så den nye ASUS RT-AC66, som kører AC-band. M.v.h. |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Hvad Styresystem bruger du på din bærbare?
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Henrik B> tak for anbefalingen, har godt lagt mærke til at der er mange, der er meget tilfredse med deres asus routere-
Overvejer lige om jeg synes at merprisen for ac-band er det værd på nuværende tidspunkt, ikke mange enheder der understøtter det endnu. Theilo>>bruger Win 7 64 bit
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |