|
Manglende forum...? |
Besvar |
Forfatter | ||
Kaiser
Junior bruger Oprettet: 29-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
Emne: Manglende forum...? Sendt: 02-Juni-2004 kl. 20:06 |
|
Hej Lars, Er det med vilje, at der ikke er et forum for Thomson-ejere? Så vidt jeg ved, så har de flere recordere på markedet end f.eks. KISS.....endnu! Men selvfølgelig, så må det jo være en minoritetsgruppe i forhold til Pioneer- og Panasonic ejere |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 02-Juni-2004 kl. 22:58 | |
Hej Kaiser Jeg regner med at oprette forums efter behov. Syn's generelt ikke der skal være et forum, blot fordi der er et produkt. Men mængden af emner om et mærke, må afgøre om det med fordel kan have sin egen brugergruppe. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
1000
Bruger Oprettet: 02-Maj-2004 Status: Offline Point: 159 |
Sendt: 02-Juni-2004 kl. 23:44 | |
Jeg er meget enig med Lars i at begrænse antallet af Forums så meget som overhovedet muligt. Allerhelst så jeg helst at vi havde eet eneste forum. Det er meget svært at overskue hvad som rører sig i flere forskellige forums - det er enklere hvis vi kun havde et, men jeg kan på den anden side også godt forstå motivet med at opdele emnerne.
Mvh 1000 |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 03-Juni-2004 kl. 00:35 | |
Ja, da vi nåede omkring 3000 beskeder fordelt på over 500 emner. Eller noget med 30 skærmbilleder i DVD & HDD Recordere måtte der ske noget. Jeg vil give dig ret, i at det kan være svært at følge alt jo flere forums der er. Omvendt, så giver de adskildte forums også gode kår for dem der primært kun interesserer sig for Philips, JVC osv. samt de giver nye brugere en bedre mulighed for at checke hvad der tidligere er skrevet om lige deres model. Vi andre, som gerne vil følge det hele, må så nøjes med enten at læse overskrifter på forsiden eller på Forumlisten. Der er også den mulighed, at man tilmelder sig email-overvågning af de forums man gerne vil følge. På den måde går man ikke glip af et vigtigt emne. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
1000
Bruger Oprettet: 02-Maj-2004 Status: Offline Point: 159 |
Sendt: 03-Juni-2004 kl. 22:43 | |
Hej Lars
Jeg er som altid meget enig i alt hvad du skriver - på nær eet punkt. Omvendt, så giver de adskildte forums også gode kår for dem der primært kun interesserer sig for Philips, JVC osv. samt de giver nye brugere en bedre mulighed for at checke hvad der tidligere er skrevet om lige deres model. Her kunne man jo med samme gevinst blot bruge søgefunktionen på netop det produkt mv. man søgte efter. You see......... Mvh 1000 |
||
Lars
Sendt: 03-Juni-2004 kl. 22:55 | |
Hej 1000 Ja, og nej. Det vil kræve mange søgninger, ved varierede søgeord, at finde alle emner om f.eks. Philips. Selvom jeg ind imellem går de aktuelle emner igennem, og retter dem lidt til så de er nemmere at læse, nemmere at søge på ect. så er det aligevel svært at bruge søgningen som basis for en generel kategorisering af et emne-område. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Sendt: 04-Juni-2004 kl. 08:16 | |
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |