recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Manglende info om næste program på Pana?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Manglende info om næste program på Pana?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Manglende info om næste program på Pana?
    Sendt: 20-September-2012 kl. 13:03
Har nu i et stykke tid lagt mærke til at beskrivelsen af "næste program" som regel mangler på mit Pana X10y.
Når jeg trykker på "I" kommer info om det nuværende program frem, men når jeg vælge "næste" er der som regel ingen info (en sjælden gang er der info, men det er undtagelsen)

Når jeg går ind i "guide" er det hele der, men ikke under "I"??
Modtager Yousee via lokal antenneforening (DVB-C)

Nogen bud?

Redigeret af thor-thor - 20-September-2012 kl. 13:27
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Har nu i et stykke tid lagt mærke til at beskrivelsen af "næste program" som regel mangler på mit Pana X10y.
Når jeg trykker på "I" kommer info om det nuværende program frem, men når jeg vælge "næste" er der som regel ingen info (en sjælden gang er der info, men det er undtagelsen).
Når jeg går ind i "guide" er det hele der, men ikke under "I"??
Modtager Yousee via lokal antenneforening (DVB-C)
Nogen bud?

Det er ikke godt at vide om den manglende info skyldes signalleverancen eller en indstilling i dit Panasonic X10Y.

Hvilket land er der valgt ved installationen af tv'et? En fuldgyldig TV Guide med al information kræver Finland som land. Se nærmere herom i denne tråd s. 8 (psk's indlæg 14. dec. 2010 kl. 16.11 og mit indlæg 15. dec. 2010 kl. 15.35). http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=89044&PN=8&title=guide-p-x10

Hvis der er brugt Finland, skal du  rette tidszonen til GMT + 1.

Redigeret af Vilhelm - 20-September-2012 kl. 15:43
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 20:42
Tror jeg har valgt Sverige, det var vist "tippet" da jeg købte det. Men det undrer mig så bare at programguide, undertekster etc. virker. Det er kun "næste" der ikke fungerer. 
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 21:29

Tror jeg har valgt Sverige, det var vist "tippet" da jeg købte det. Men det undrer mig så bare at programguide, undertekster etc. virker. Det er kun "næste" der ikke fungerer.

Jeg har det helt tilsvarende Panasonic V10E fra samme serie. Valg af Finland betyder at kanalerne kommer i nøjagtig samme kanalnummerorden som YouSee bruger, hvilket Sverige ikke gør. Desuden fungerer TV-guiden upåklageligt inklusive Nu og Næste. Vælges Danmark,  fungerer TV-guiden slet ikke som den skal.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 16:41
Nå her leget lidt med nulstilling, finland etc. uden at få "næste" frem. Men det går nok...

Men har fået et andet problem. Efter at skærmen har været tilbage på fabriksindstillinger "glemmer" den nu DR1 HD og flytter en anden kanal fra den placering jeg har valgt, hver gang den har været slukket!

Er der en indstilling der kan have noget med det at gøre, som skal stilles igen? 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 21:51
Fik googlet mig frem til at det formentlig er autoopdatering der skal slås fra. Så må se om det virker...
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 22:34
Ja, vend enelig tilbage med svar herpå, jeg havde helt samme problem med kanaler, der forsvandt, da jeg brugte Sverige.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 00:34

Fik googlet mig frem til at det formentlig er autoopdatering der skal slås fra. Så må se om det virker...

Rigtigt!
Medlem af dette forum, Dana, meddelte december sidste år følgende:
Løsning på problemet:

Menu->
Indstiiling->
System->
Systemopdatering->
Auto-opdat.søgning i standby - Fra
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 20:32
Jamen det virker, skærmen har fået hukommelsen tilbage....Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu