recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - manglende kanaler fra yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmanglende kanaler fra yousee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dak93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Emne: manglende kanaler fra yousee
    Sendt: 07-April-2010 kl. 14:12
Hej

Jeg har problemer med at nogle af kanalerne fra yousee forsvinder fra tid til anden på mit phillips fladskærm.

Det ene øjeblik kan kanalerne ses og det andet øjeblik kan kanalen ikke ses. Ved i om det skyldes dårligt sende signal, dårlig kabel antenne (t-stik og alm. samle sæt fra silvan) eller evt. fjernsynet?

Michael
Michael
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2010 kl. 14:37
Det er sandsynligt at det skyldes din egen installation. Fx vil et billigt T-stik med plastickappe være dårlig til at beskytte kabel-tv-signalerne fra indstråling. Det er typisk at forringelsen rammer bestemte kanaler, og at problemet ikke er det samme på alle tidspunkter.

Brug et godt afskærmet antennekabel fra vægstik til boks eller tv. Skal der laves en hjemmeinstallation, bør vægdåser, antennestik, fordelere, samleled m.m. være med metalkappe (HF-tætte). Se her om hjemmeinstallation: http://digitalt.tv/sadan-sikrer-du-dig-optimale-kabel-tv-signaler
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu