recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Manglende kanaler på ny Selector
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketManglende kanaler på ny Selector

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flatscreen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Manglende kanaler på ny Selector
    Sendt: 20-Februar-2006 kl. 22:53

Nåh , langt om længe fik jeg tilsluttet min Selector, men ak og ve , efter diverse grundindstallation og baksen rundt kom der sørme billeder på skærmen men jeg må desværre konstatere at jeg ikke kan "finde/se" hele min fulde Kabelpakke fra TDC , kun alle deres "lokke kanaler", nå men i vejledningen står at man kan ringe alle ugens dage hele døgnet, så som skrevet stod jeg ringede til TDC og trykkede pænt på 2 for at få Selector support får derefter at få en tlf svarer der siger der er åbent mellem 09.00 og 19.45  

Jeg har prøvet at putte netværksnummeret ind igen , men det resulterer stadig kun i ca 13 kanaler og lidt guide og spil , så jeg ved ikke om det kan være et defekt/forkert Selector kort jeg fik .

Mvh Peter

 

Til top
Flatscreen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2006 kl. 10:42

 

Hej

Har klaret problemet med TDC , de har en noget manglende forklaring på hvilket netværksnummer man skal bruge, iflg medleveret skulle jeg bruge nr : 00999 men efter opkald til TDC er det rigtige nr 00150 , glæder mig til at finde alle kanalerne .

Peter

 

Til top
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2006 kl. 21:41

Hej Peter

Hvis du skal bruge 00999 (Morbærhaven, Kagå, Skottegården mf.), så findes fuld-pakke kanalerne ikke i digital version ifølge TDC's dokumation omkring netværksnumre.

Hvis det er 00150 skulle du have alle kanalerne.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, og hvis du er tilsluttet en antenne forening, hvilken.

Mvh Peter

Til top
Flatscreen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2006 kl. 22:02

Hej Peter

Jeg bor i Gladsaxe og det er mit boligselskab der er min forening , og det fremgår ikke rigtig i det medfølgende papir, hvordan det er, når man er "tilmeldt" en fuldpakke gennem sit boligselskab og vil bruge en selector, men ihvertfald er der kommet en ordentlig rø.......  kanaler at kigge på      .  Så nu skal jeg "bare" have boksen rettet til, så den er lige efter mit hoved hvad angår kanaler.

Mvh Peter

 

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu