|
Manglende lyd fra yamaha v1073 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2014 kl. 01:18 |
Ak ak ak.:-).
Har rodet med min nye receiver (ovenstående model), men nu afspiller den bare ingen lyd overhovedet. Alt har virket lige indtil jeg slukkede og startede den igen. Efter at have Googlet det ser det ud til at det er et velkendt yamaha problem, at receiveren ikke håndtere inputs skift skide godt. Men jeg er dog ikke sikker på det er her fejlen ligger. Nogle yamaha eksperter der ligger inde med nyttig viden ift forsvindende lyd på yamaha receivere |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er alle inputs der ingen lyd har mere
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvad har du rodet med?
For mig lyder det som en kabel eller betjenings fejl.
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Gælder det også med hovedtelefoner?
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Som jeg kan læse på andre forums, så er det når jeg aktivere hdmi control og dermed arc.
Deaktiver jeg og slår det til igen er der ingen problemer. Det er da møg træls. |
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
du behøver da ikke HDMI CEC enabled før ARC virker... Jeg bruger ARC uden HDMI CEC og har gjort det på 3 forskellige Yamaha'er
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |