|
Manglende Netflix undertekster på Panasonic TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kratz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-August-2014 kl. 00:59 |
Efter jeg er skiftet fra dansk til amerikansk Netflix har jeg fået et ejendommeligt problem. Jeg kan ikke længere få undertekster på.
Jeg kan sagtens komme ind i undertekst menuen og vælge engelsk, der kommer blot ikke noget op på skærmen? Det virkede fint i den danske udgave. Nogle forslag til hvad der kan være galt og hvordan det kan løses?
|
|
Panasonic TX-P55VT60, Yamaha DSP-Z7, B&W XT-serien, Oppo BDP-83SE, Panasonic DMP-BDT220
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger godt nok ikke selv amerikansk Netflix, men jeg mener ikke at de normalt har undertekster. Har du prøvet med en film som ikke har engelsk tale?
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Kratz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Det var også min første tanke, men ja, min bedre halvdel sad og så en japansk gyser i går. Noget langhåret uden undertekster når man ikke kan japansk...
Redigeret af Kratz - 06-August-2014 kl. 22:07 |
|
Panasonic TX-P55VT60, Yamaha DSP-Z7, B&W XT-serien, Oppo BDP-83SE, Panasonic DMP-BDT220
|
|
![]() |
|
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
Jeg har været ude for noget lignende med US netflix over min PS4. De hjalp at stoppe filmen og starte den igen efter at have været ude på netflix' forside, Guderne må vide hvorfor. ![]() |
|
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
|
![]() |
|
Tak for tippet.
Det lader desværre ikke til at gøre trikket på mit Panasonic TV. Tror jeg må skrive til Netflix. |
|
|
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
Hvis du anvender Unblock-Us, så skal du gå til http://www.unblock-us.com/
Der hvor du vælger region, der kan du, i rubrikken nedenunder, vælge "captions on". Så får du undertekster på den Amerikansk Netflix. Det er muligt at du skal genstarte din afspiller eller logge ud/ind før det virker. Redigeret af Guyver - 07-August-2014 kl. 21:40 |
|
![]() |
|
Fantastisk, nu virker det!
Havde slet ikke bemærket det felt i Unblock-Us :-) Og godt gættet i øvrigt! Tak for hjælpen.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |