|
Manglende pc lyd og youtube |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det her er måske plat, men du har tjekket der ikke er muted i YouTube?
Prøv også at højreklik på filmen i YouTube og tjek indstillingerne. |
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er intet i vejen med lyden på You Tube, fejlen må være i det udstyr du har, eller måden det bruges på.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
To stk. pc'er - intet lavet om. Der er IKKE muted noget! Indstillinger er tjekket. Der findes ikke så mange forskellige måder at bruge Youtube på. Adobe Flash Player er opdateret på begge computere. De har sågar været sat til genoprettelse. Firewall og antivirus er også gennemgået! Nye bud?
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Prøv at finde en Flash uninstall og installer det igen. Det virkede for mig nogle år siden da YT brokkede sig.
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Flash Player slettet og lagt ind igen - stadig samme problem.
Nye bud? |
|
![]() |
|
En ny genstart af pc - nu virker det på den ene computer
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19567 |
Ingen problemer her...
Klaus |
|
![]() |
|
Nyt lydkort kan jo hurtigt koste en del - men en ekstern mulighed som sådan en usb dims som lydkort, det skal man nok holde sig fra?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hold nu op!!! Det KAN ikke være et hardwareproblem, så længe alt andet lyd virker!
Og det kan ikke skyldes Windows eller andet software, andet end det flash som benyttes på youtube.com. Eller en indstilling som står forkert på youtube. sidst men ikke mindst: Bliver man bedt om at geninstallere noget, så hedder det ALTID: afinstaller -> genstart -> ny installation -> genstart. Først derefter er man klar til at teste på ny! M.v.h. |
|
![]() |
|
Hold nu Henrik B. !!!
Du har en mærkværdig tendens til ikke at forstå, hvad jeg skriver! Min tråd handler både om et Youtube problem - men også mere generelt om mine tre lydstik, som ikke giver mig det jeg tidligere har haft. Du forstår ikke at læse indenad - lad være at te dig som en lærermester og gå til angreb med uintelligente taleangreb. - Men det er du måske ene om?! Redigeret af tonice25 - 05-Oktober-2013 kl. 19:59 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19567 |
1. Der er intet galt med lyden på youtube.
2. Det er ikke normalt at der kommer lydsignaler ud på line-in. Klaus |
|
![]() |
|
1. Jeg havde forbindelsesproblemer med youtube - som før nævnt, det virker nu. 2. Jeg har før haft fint forbindelse, ind og ud, via line-in på andre computere - den jeg p.t. skriver fra, kan altså ikke bruge andre stik, end det af de tre jeg bruger p.t. - så skal jeg have flere højttalere koblet på, så må der en ekstern mulighed til - eller evt. nyt lydkort. - Jeg har set et med flere stik, end de tre jeg har nu, på amazon.uk til cirka 113 kr. Er det nemt at skifte selv? Og hvad skal man være opmærksom på? Redigeret af tonice25 - 05-Oktober-2013 kl. 21:11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |